Uken som gikk

God morgen♥

Det er så deilig å våkne opp og føle seg frisk. Jeg er full av energi og gleder meg til å ha en fin dag i dag. Først skal jeg skrive dette innlegget, så skal jeg koke kaffe og vekke mannen. Etter en bedre frokost skal jeg ordne meg og komme meg avgårde til Sandefjord! Søsteren min og jeg skal gå en tur, så skal vi til Tønsberg og spise på Big Horn! Herregud, DET gleder jeg meg til. Snakk om en fin mandag! Men før jeg tar tak i denne dagen skal jeg gå gjennom uken som gikk: 

Ukens høydepunkt – Grillings hos mamma sammen med F og søsteren min. Vi tok jo sparkesyklene med på toget og kjørte dit, så vi hadde det kjempe gøy. Ellers har F og jeg brukt mye tid sammen og funnet på koselige ting som å gå på turer, det koser jeg meg med.

Ukens nedtur – Jeg må si gårsdagen… Jeg var jo ikke helt i form og fikk ikke gjort noen ting. Jeg lå på sofaen, spiste mcd og lå på sofaen.

Ukens favoritt låt – Toosie slide av Drake. Hører på den hele tiden!! Men nå begynner jeg faktisk å bli lei.

Ukens favoritt bilde – Det over! Syntes det var såååå koselig♥ Hugo er ganske skeptisk til nye mennesker, men han fant fort tonen med F.

Ukens tanke – Jeg tenker så mye på ting rundt denne korona krisen. Når åpner grensene? Når kan båten begynne å gå som normalt? Når kommer jeg meg på jobb? 

Ukens favoritt matrett – Denne blomkålsuppen jeg lagde her om dagen! Oh my god, den ble så god! Jeg skal faktisk lage den igjen denne uken siden søsteren min kommer på besøk, og hun ønsket seg denne♥ Jeg gleder meg så, for gud den var god! Dere må bare teste den. Oppskriften finner dere HER. 

Ukens antrekk – Jeg har så og si bodd i joggedress.. Jeg tror ikke at jeg har gått i jeans en eneste gang denne uken. Jeg gleder meg til det blir enda varmere, slik at jeg kan gå i skjørt og kjoler. Ukens cravings – Jeg skulle ønske jeg kunne si whipped coffee, men den syntes jeg ikke ble noe god 🙁 Noe jeg derimot har kjøpt en del ganger denne uken er de kjeksene fra Cartoon´s som jeg har vist dere før. En sånn pose går fort å spise 🙂 

Mål for uken som kommer – Denne uken håper jeg at jeg klarer å holde energinivået oppe og at jeg klarer å roe nervene litt. Det er sinnsykt stressende og litt av en påkjenning å ikke vite når man skal på jobb igjen. Så vil jeg gjerne på enda flere turer sammen med F.

Nå er klokken straks 10:30, så nå skal jeg koke kaffe og vekke F. Han var hos noen kompiser i går, så jeg lot han sove litt lenger i dag. Jeg håper at dere alle får en veldig fin mandag. Jeg skal kanskje vloge litt i dag, så vi får se hvordan det går! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg