– Uken som gikk –

Hei dere, og god mandag!

Det føles egentlig ikke ut som mandag i og med at det er rød dag i dag. Det er en unnskyldning til å bare være hjemme, så jeg tror det er det vi skal i dag. Endelig kommer solen litt frem her, så planen er å legge meg ut om ikke så altfor lenge. I det jeg legger meg ut i bikini begynner det sikkert å regne, det er så typisk.. Men uansett – Her kommer en oppsummering på hvordan uken gikk♥Ukens høydepunkt – Høydepunktet denne uken var absolutt da jeg ble ringt opp fra båten, og fikk beskjed om at jeg har fått fast stilling! Dette gjorde meg så lettet og glad. Nå har jeg en fast jobb, og jeg kan berolige meg med det. Det er stressende å bare være vikar, for etter at kontrakten har gått ut så vet man liksom ikke om man får noe mer jobb. Så det gjorde meg skikkelig godt den beskjeden!

Ukens nedtur – Jeg har heldigvis ikke hatt så mange nedturer i det siste, så her sitter jeg litt fast. En ting som var litt kjipt var at jeg måtte dra til piercing studioet for å bytte smykke i migrene piercingen min. Jeg hadde en ring som jeg syntes var ganske fin, så måtte jeg bytte til en bøyd stang som ikke syntes i det hele tatt. Men dette måtte jeg gjøre for å redde piercingen og bli kvitt infeksjonen jeg har fått. Så forhåpentligvis kan jeg bytte tilbake om noen måneder. Ukens middag – Denne uken var jeg ikke så værst på mat fronten. Eller vent.. Det ble både Churros, sjoiolade foundant og boller. Men alt hjemmelaget! Både F og jeg har sagt det denne uken, at det føles ut som om at jeg er på kjøkkenet hele tiden. Hehe. Men min favoritt denne uken var min hjemmelagde pizza med spekeskinke og ruccola. Altså, den ble sååå god! Du finner innlegget om den HER.

Ukens sang på repeat – Det har blitt mye frem og tilbake til Sandefjord i det siste, og da hører jeg masse på musikk! Noen ganger går det kun i podkast, men når jeg ikke har fler å høre på så bruker jeg å høre masse på musikk. Min favoritter atm er “Helt ærlig”, “Not Ok” og “Need me – Jesse Block remix”

Ukens antrekk – Skulle ønske jeg kunne skrevet bikini, men det har seriøst vært litt kaldt. Så jeg har brukt tykke gensere, og juicy dresser. Det har jo ikke skjedd så mye denne uken, så jeg har ikke vært så kreativ på den fronten. Ukens beste innkjøp – Ukens aller beste innkjøp denne uken var min fine Nunoo veske! Altså, jeg elsker den! Den er så fin, og praktisk. Den er super enkel å ta med seg og jeg får plass til det jeg ellers drasser med meg hver dag. Mine dager med store LV vesker er over, haha! 

F har allerede gått ut i solen, så jeg skal gå for å holde han med selskap. Jeg håper at dere alle får en fin mandag! Nyt fridagen! Vi blogges senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg