Super fine og gode makroner

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere♥ Her går det veldig fint! Gårsdagens selskap var en suksess, så mesteparten av dagen gikk til det. Da jeg kom hjem skyndet jeg meg med å vaske badene og litt slikt sånn at jeg har mindre å gjøre i dag. Planene i dag er ikke så store, annet enn husarbeid og en gåtur sammen med F. Vi burde egentlig bytte dekk på bilene i dag også, så slipper jeg å stå med det problemet mens F er på sjøen. Ellers ser jeg frem til en koselig dag hjemme med strikketøyet og kanskje noe bakst? Jeg lagde makroner på fredagen og resultatet ble så bra!

De to-tre siste gangene jeg har laget makroner har de blitt så kornete og ikke så fine, så det var skikkelig godt at de ble bra denne gangen! Jeg har kanskje slurvet litt de andre gangene, mens denne gangen siktet jeg melet åtte ganger og gjorde alt etter oppskriften.Jeg doblet oppskriften slik at jeg fikk ganske mange makroner. I og med at jeg hadde dem med i selskapet i går tenkte jeg det var best. Nesten alle ble spist opp, men jeg fikk med noen hjem til F som han så klart ble glad for. Makroner har liksom blitt en greie i denne husstanden, hehe!Jeg har delt oppskrift og fremgangsmåte med dere før, det innlegget finner dere HER.

  Se så glatte og fine! Jeg bruker å ha mer fyll inni enn vanlige makroner du får kjøpt andre steder, men jeg syntes det er best. Det er jo fyllet som er høydepunktet syntes i hvert fall jeg! Nå som det snart er jul skal jeg lage røde makroner med et annet fyll av noe slag, det skal bli gøy å prøve noe nytt.Nå skal jeg koke en kopp kaffe og vekke F. Han pleier alltid å sove litt lenger enn meg siden han liker å sitte litt lenger oppe om kveldene også. Jeg ønsker dere en kjempe fin søndag uansett hva dere skal i dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg