More days like this please

Hei dere fine!

Jeg håper at alt går fint med dere♥ Min dag har bestått av strikking, husarbeid og strikking. Jeg har strikket så mye at jeg snart er ferdig med genseren min. Sånn som jeg gleder meg! Jeg skulle også en tur på Herkules for å kjøpe konditorfarge til noen makroner som jeg skal lage nå. Så jeg fikk med meg Frode, og vi tok like gjerne et lite cafe besøk. Åhh, dette må vi gjøre oftere! Cafe og shopping er jo så koselig. I tillegg bruker vi tiden på å snakke sammen og ikke bare se på tv etc . Jeg har begynt å dekke spisebordet våres til frokost også, så ikke vi spiser i stuen foran tv´n. Det er så mye koseligere! Siden det er mørkt og kaldt ute i tillegg får jeg skikkelig julestemning. Det er kanskje litt tidlig? Men jeg elsker det, og jeg får skikkelig lyst til å handle inn julepynt og julegaver. Det får vente litt, men jeg gleder meg! 

Vi satt oss på Klosterstua kafe og ble skikkelig overrasket over hvor bra det var der! Jeg kjøpte blomkålsuppe med brød, F kjøpte burger, så delte vi smoothie og gulrotkake. Den kaken….Holy! Den er en av de aller beste kakene jeg har smakt i hele mitt liv. Den var så god! Hit kommer vi tilbake, garanter!Suppen var helt ok. Den jeg lager er bedre, haha! Du finner oppskrift på den HER , men jeg bytter alltid ut bacon med kylling bacon. Smoothien var veldig god og frisk, så det var en liten throwback til sommer.Hvor fin er ikke denne genseren? Jeg elsker den! Du finner den HER, men jeg har ikke kjøpt den der så jeg vet ikke noe om nettsiden. Jeg elsker så å ha mannen hjemme igjen♥ Jeg kunne seriøst ikke hatt en bedre samboer og kjæreste. Nå skal jeg skifte til noe komfortabelt før jeg setter i gang med Halloween makroner! Jeg håper på å dele de med dere litt senere i dag. Ønsker dere alle en fin fredag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg