Årets første…

Hei dere fine!♥

Så var ikke det forrige innlegget mitt det siste allikavel! Jeg får heller bare blogge når jeg føler for det, og ikke love at det kommer to innlegg om dagen fremover. Nå virker det jo som at ting begynner å løsne litt med tanke på korona situasjonen, så kanskje dagene blir litt mer innholdsrike fremover. Vi får se! Mitt største ønske nå er at treningssenteret skal åpne igjen, for jeg lengter så ekstremt etter å få trent igjen. Jeg var ordentlig gira på å få på sommerkroppen i år, men det funker dårlig når senteret er stengt. Jeg har dog begynt å jogge litt, men jeg savner styrketreningen. Krysser fingrene for at det åpner i løpet av kort tid. Åhhh, søsteren min og jeg hadde tidenes lunsj i dag! Jeg lagde blomkålsuppen min, som jeg har laget oppskrift på HER.Vi spiste på balkongen min og jeg må faktisk si at det er overraskende koselig å bo midt i byen. Jeg trodde at jeg skulle bli plaget av støy, men det gjør meg ingenting med litt lyd har jeg funnet ut. Noe annet jeg også har gjort i dag er å ta årets første bad i havet! Det var litt kaldt…Men jeg hoppet uti TO ganger. Sjekk instastory for bevis (Piadursett) Det har jeg hatt så lyst til en stund nå, og det blir nok ikke lenge til neste gang heller. Nå skal jeg sette meg på balkongen med en bok og nyte søndagen videre. Jeg håper at dere har det fint! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg