Whipped coffee

Hei dere!

Vi har akkurat kommet hjem, og nå er vi på vei ut av døren igjen. Så jeg har egentlig ikke så mye tid til å blogge akkurat nå, siden vi har et tog vi skal rekke. Vi skal ta toget til Sandefjord for å grille og kose oss hos mamma. Vi tenkte å ta sparkesyklene, så derfor tar vi toget. Det blir så gøy! Jeg elsker virkelig å kjøre de sparkesyklene, det er skikkelig gøy. Vi har vært en tur på Jula for å kjøpe hjelm til meg, så var vi kjapt innom plantasjen. Så dersom jeg får tid i kveld skal jeg plante om noen potter ute. Påskeliljene har begynt å visne, så det er på tide å erstatte dem.Men anyways! Dere har kanskje alle hørt og sett denne populære kaffe trenden? Det er en whipped coffee, som jeg ville teste ut. Jeg har jo nesten akkurat begynt å drikke kaffe til daglig, så jeg trodde at jeg ville like denne mer enn jeg faktisk gjorde. Jeg syntes det smakte helt ok, men med en litt annen oppskrift vil den kanskje bli bedre. Min ble veldig søt med veldig sterk kaffesmak. Jeg brukte:

2 ss sukker

2 ss instant kaffe

3 ss kokt vann

2 dl melk

5 isbiterDu har et glass med isbiter og tilsetter melken. Så mikset jeg sammen de andre ingrediensene så ble det et slikt skum. Den må så klart røres i før man drikker den da, og da smakte det ok! Men ikke min favoritt. Men gøy å ha testet det ut!

Nå må jeg løpe av gårde, hehe! Jeg ønsker dere alle en fin onsdag, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg