What I got for christmas this year

God kveld dere fine♥

Jeg tror faktisk at dette blir mitt aller siste juleinspirerte blogginnlegg for i år! Jeg har i hvert fall ikke planlagt noen fler, og som jeg har sagt tidligere, så føler jeg meg ferdig med julen. Skulle jeg ikke ha jobbet de neste dagene, så hadde jeg nok pakket vekk julepynten allerede i morgen. Men siden jeg skal jobbe, og forhåpentligvis trene litt de neste dagene, så får jeg vente til nyttårsaften. Vi har faktisk ingen planer på nyttårsaften enda?? Alle disse dagene er så rare og annerledes, så jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig på det. Forhåpentligvis drar vi bort eller inviterer noen hit. Hvis ikke, så er jeg sikker på at F og jeg hadde fått det koselig dersom det bare var oss to også. Uansett – jeg tenkte å vise dere hva jeg fikk til jul i år!– What i got for Christmas this year – 

Jeg føler meg alltid så heldig og takknemlig når jeg pakker opp julegaver. Det er noe vi virkelig ikke burde ta for gitt! Det er ingen selvfølge at man skal få mange gaver under treet. Jeg fikk dette fine støpejernet av mamma♥ Jeg elsker å lage gryter og hjemmelaget brød i slike. Fargen er jo bare superfin! Jeg gleder meg til å ta den i bruk allerede denne uken. Av kjæresten min fikk jeg radio♥ Jeg har sagt at jeg har ønsket meg radio til å ha på kjøkkenet så lenge nå, og endelig fikk jeg det. Jeg hadde ingen anelse om at det faktisk var det han hadde kjøpt, for jeg så for meg en liten mini radio. Denne radioen har så bra lyd og den har allerede rukket å bli brukt masse. Jeg elsker å høre på musikk, så dette var en perfekt gave. Tenk så koselig det blir å stå på kjøkkenet fremover!Garnet dere ser på bildet over har refleks i seg. Hvor genialt!? Gjett om jeg skal strikke en lue med det. Det fikk jeg i gave av søsteren min, i tillegg til øyeskygge palettet og Huda produktene.Dette var gave fra min fine ste lillesøster♥ Denne platen har jeg jo allerede fått bruk for i to innlegg her på bloggen allerede! Altså, perfekt gave!Jeg har allerede testet ut disse produktene, derfor er øyeskyggen litt “brukt”. Det var veldig fint og jeg er kjempe takknemlig for at jeg fikk det. Huda produktene er skikkelig bra, og lineren har blitt en stor favoritt allerede. I tillegg fikk jeg penger inn på konto og på bsu. Jeg fikk også gave fra Manpower, H&M og senteret jeg jobber på♥ Jeg føler meg så heldig i år! Midt oppi hele denne pandemien så klarer jeg likevel å føle meg glad og positiv. Denne julen har vært veldig fin, selvom den har vært roligere og annerledes. Er dere litt sånn som meg, som tror at pandemien er over så fort vi kommer oss inn i 2021? Jeg vet det ikke kommer til å bli sånn, men av en eller annen grunn så har jeg den følelsen. Nå skal jeg strikke noen omganger før jeg skal sove. Vi blogges i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg