Waffles for lunch

God ettermiddag, dere fine♥

Ei litta fun fact – før så trodde jeg at “formiddag” var tiden før middag, og “ettermiddag” var tiden etter middagen… Noen andre som gjorde det? Det er ikke alltid bare bare, hehe! Anyways – Jeg har kommet inn igjen etter noen timer ute faktisk! Jeg gikk ut for å plante noen stemors blomster, og noen påskeliljer. Jeg hadde så klart ikke nok jord, så jeg måtte kjøre på plantasjen. Det er utrolig nok utrolig mange mennesker ute?? Jeg la virkelig ikke merke til noe corona frykt her i byen, men jeg kikket innom Arkaden og Herkules, og der var det tomt! Jeg gikk meg nemlig en god tur etter hagearbeidet, så da så jeg bare inn gjennom vinduene liksom. Jeg så ingen! Men ellers virker ting normalt, og godt er det! Etter en lang gåtur fikk jeg skikkelig lyst på noe digg, så da kom jeg på at jeg fikk nytt vaffeljern til jul, og at jeg hadde vaffelrøre her hjemme. Så da stekte jeg noen vafler til mannen og meg.Vi steker forresten vafler om bord på frokost seilingene, slik at gjestene kan forsyne seg med det. Er dere klar over hvor vanskelig det er å ikke ta seg en vaffel når det lukter nystekte vafler i hele restauranten? GUD, det er så vanskelig!! Men heldigvis klarer jeg meg som regel bra, men fristelsen er der for å si det mildt. Vafler er utrolig undervurdert, haha. Det er jo bare så godt!

Vafler minner meg veldig om farmoren min, for hun steker vafler hver eneste gang vi er der! Dessverre har jeg ikke fått besøkt dem på en stund, og det blir jo enda lengre til nå som dette viruset herjer.. Men det tar vi igjen senere♥ Heldigvis er vi alle i familien min friske og fine, og det varmer hjertet!

Nå skal jeg ta igjen noen Youtube videoer mens jeg pakker ut, rydder, vasker klær og bytter sengetøy. Jeg ser skikkelig frem til å få det ryddig slik at jeg kan ta meg et bad! Det er jo sinnsykt forferdelig å si, men jeg koser meg skikkelig i dag. Noen tenker sikkert at jeg burde være lei meg, bekymret, redd og urolig, men jeg bestemmer meg for å ikke ta så tungt på det. Det burde ikke dere heller! Jeg heier på de fantastiske menneskene som gjør en utrolig god jobb disse dagene, og jeg er enig i at vi må ta forhåndsregler. Men det er ingenting i veien med å lage seg noen gode vafler til lunsj, og kose seg litt ekstra når man først kan. Jeg ønsker dere en super fin dag videre, så blogges vi senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg