VLOG – Sandefjord open

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere alle har en fin søndag! Jeg skulle så gjerne vært ute å kost meg i det fine været, men dessverre så er jeg sengeliggende… Rundt 04-05 tiden våknet jeg med sinnsyke smerter i magen (endometriose smerter), så jeg tror en cyste sprakk. Jeg ble nødt til å ta sterke smertestillende og en sovepille, så jeg har vært helt slått ut… Jeg føler meg ikke bra og er fremdeles øm i magen, så jeg tror jeg bare er nødt til å ta det med ro i dag. Tenk om dette hadde skjedd lørdag morgen isteden da, da hadde jeg jo ikke klart å delta på konkurransen.. Så jeg prøver å se positivt på det, og det betyr at det mest sannsynlig ikke skjer igjen før neste konkurranse, så da jeg skal slappe litt mer av mtp det. 

Jeg har fått redigert ferdig vloggen fra helgen, så den kommer her! Jeg setter kjempe stor pris på om dere vil abonnere på kanalen og like videoen. Si også gjerne ifra om dere vil ha flere vlogger fremover, og hva jeg evt skal vlogge om etc. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg