Vlog – Elektriske sparkesykler

Hei dere!

Jeg hadde egentlig planer om å oppdatere dere tidligere, men så har vi vært ute mesteparten av dagen i dag. Vi har nemlig laget en video i dag, som jeg har redigert og lastet opp nå i kveld. Så her er den! Jeg håper dere syntes det er gøy med vloger, og ikke bare innlegg med bilder hele tiden. Kommenter gjerne hva dere liker best, så jeg får ordnet det. Jeg har ikke så mye annet å dele med dere enn det, siden det er så sent og slikt. Vi ente ikke opp med å dra på kino, så vi har bare kost oss hjemme i kveld. I morgen har jeg en avtale 11:30, som jeg tenkte å ta dere med på. Jeg planlegger å lage en “hverdags vlog” nå som jeg allerede er i siget, om dere forstår hehe! Jeg håper at dere alle har det fint♥

Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges, og vlogges! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg