Vippefin

Hei dere!

I dag har vært en så deilig dag. Jeg startet med å gå en tur med hunden vi passer, så lagde jeg frokost før jeg begynte på husarbeid. Jeg har fått sortert og organisert i skuffet og skap, og vasket overflater. Jeg har også vasket klær og byttet sengetøy. Digg! Jeg elsker når alt er gjort før klokken 12:00. F sov litt lenger, så når han stod opp lagde jeg omelett til oss før vi slappet av litt sammen. Vi har akkurat skiftet og gjort oss klare for trening, men jeg ville bare innom her kjapt for å vise dere de super fine vippene mine!Se så fine! Jeg elsker de. Jeg fikset de hos Malin på VIP Beauty Lounge i Sandefjord, og jeg er skikkelig fornøyd!I og med at jeg har begynt å trene så ville jeg ha vipper igjen slik at jeg ikke føler meg så naken uten sminke. Jeg sminker meg jo ikke for å dra på trening akkurat, så derfor er vippe extensions en kjempe fin løsning. Bare kjipt man blir så avhengig, haha!Jeg rekker ikke så mye mer enn det, for nå skal vi dra. I dag skal vi trene rygg og det gleder jeg meg til! Jeg har endelig fått teken på markløft. Senere i dag skal jeg lage tre retters middag. Det var egentlig planen i går, men etter en stor lunsj ble jeg så mett og litt kvalm..Så det ble bare en mozzarella pizza isteden..Men i dag, i dag blir det goood middag! Jeg håper at dere har en fin søndag. Vi blogges♥

4 kommentarer
    1. Jeg har aldri hatt extension, det blir jo fint, men tenker at det føles “tungt” på øyet? Gjør det det? 😀 Kanskje litt rart spørsmål, men jeg er liksom født og oppvokst i en litt annen tid…så ikke vant med så mye utenom det jeg er født med ..he-he

      1. Nei, jeg syntes ikke det kjennes tungt! Men det er litt uvant når man dusjer og sånn, for man må jo være litt mer forsiktig og kan ikke gni seg så i øynene. Så jeg syntes det er greit for en periode, så liker jeg å ha “pause” i blant 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg