Vil egentlig bare gråte

God kveld dere fine♥

Jeg håper at dere har det fint! Jeg har klump i magen og kjenner et starten på et migreneanfall smyger seg innpå.. Jeg fikk tidenes kjipeste nyhet i dag, og det er kanskje ikke så vanskelig å gjette seg frem til hva det er. Jeg er permittert, igjen. Fy faen så trist og redd det gjør meg. Det er så klart en veldig forståelig avgjørelse, men jeg syntes at det er utrolig trist. Det gjør meg så trist og fortvila at jeg ikke vet når jeg kommer meg i jobb igjen. Jeg håper så klart på at det er snart, men hvem vet egentlig det? Kommer det en vaksine snart? Kommer normalen tilbake snart? Kommer det en ny bølge? Det er ikke godt å vite… Det er mange som er i samme situasjon som meg, så jeg vet at jeg ikke er alene med å føle det sånn her. Det bekymrer meg også med tanke på at vi går inn i denne tiden av året hvor man for det meste er inne, og hjemme. Forrige gang jeg var permittert holdt jeg mye på ute i hagen, og holdt meg oppholdt med det. Hva skal jeg gjøre denne gangen, utenom å strikke?(Bilde passet kanskje ikke helt inn, siden jeg tok det en dag hjemme hvor jeg følte meg fab. Nå føler jeg meg mildt sagt ikke så bra)

Det blir i hvert fall mye blogging, og kanskje youtube i permitterings tiden. Det holder meg liksom litt i gang føler jeg, så jeg er sjeleglad for at jeg ikke har lagt ned bloggen. Tanken har jo slått meg mange ganger, men sånn som nå som jeg kjenner meg litt trist og fortvila føles det godt å kunne dele det med noen. Jeg har så klart snakket med kjæresten min og mamma, men likevel føles det godt å dele det med dere fine leserne mine også. Nå skal jeg jobbe videre før jeg skal legge meg litt senere. Jeg har egentlig lyst til å legge meg ned for å gråte litt, men det får vente. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Nei og nei! Det var ingen gode nyheter, Pia 🙁 Håper dette viruset forsvinner snart, for det tuller virkelig med hverdagen til mange mtp jobb osv. Er F også permittert eller? Sender en god klem❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg