Videoblogg – Glossybox

God kveld dere fine♥

Som jeg skrev i forrige innlegg, så filmet jeg en video i dag. Den har jeg redigert og lastet opp – Så her er den! Jeg syntes det er skikkelig gøy å lage videoer, så dersom dere også gjør det kommenter gjerne! Eller kom med forslag til videoer jeg kan filme:-) Jeg har nettopp spist litt mat, så nå skal jeg ta meg et bad og få litt me-time. Planen er hår maske, ansiktsmaske og kanskje en episoden av 100% hotter. Det er en serie som jeg har fått skikkelig oppheng på. Jeg ser på det hele tiden og syntes at det er så gøy! Det handler om mennesker som trenger en makeunder, haha. Kan sees på sumo.   

Jeg håper at dere liker videoen! Vi blogges senere♥

 

3 kommentarer
    1. Vil anbefale deg å sjekke ut goodiebox, synsen de har enda bedre produkter, og prisen er 199 i måneden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg