Video – Slik trener jeg!

God morgen dere fine!

Gjett hva jeg gjorde i går! Jeg kjøpte meg et puslespill.. Så jeg ble sittende store deler av kvelden/natten i går for å pusle. Jeg ble jo helt oppslukt! For en god følelse når du finner de riktige brikkene, haha! Jeg gikk rett på 1000 brikker og det angret jeg fort på. Jeg vet ikke når jeg får det ferdig, men da har jeg noe å pusle med, bokstavelig talt.. Vi trenger alle noe å drive tiden våres med nå! Jeg ble vekt av Ludvig 07:30, men det var egentlig greit. Da kom jeg meg opp! Så har jeg rukket å redigere treningsvideoen, så den kommer her!

Hva syntes dere egentlig om at jeg lager videoer? Er det gøy, eller skal jeg holde meg til blogg? Jeg syntes i hvert fall at det er litt stas! Selvom jeg ikke er så dreven enda, så tenker jeg at øvelse gjør mester. Nå skal jeg lage litt frokost, så skal jeg gå meg en lenger tur med Ludvig. I dag har jeg heller ingen planer, men kanskje jeg baker noe eller noe slikt. Jeg ønsker dere en fin tirsdag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg