Vi er i Gøteborg!

God kveld dere fine!
Fy fa**, nå er jeg sliten. Det har gått i ett i dag, men det har vært utrolig gøy. Jeg har egentlig ikke krefter nok til å skrive så særlig mye, men jeg hadde lyst til å oppdatere dere før jeg tar kvelden. Vi stod tidlig opp i dag for å kjøre til Sandefjord. Vi tok den nye Hybrid båten til Color line over til Strømstad, for å så kjøre til Gøteborg. Kjæresten og jeg elsker jo å kjøre karuseller, så vi bestemte oss for å dra til Liseberg. Vi har vært der to ganger tidligere, men ikke i fjord så da tenkte vi å gjøre det i år. Det er egentlig perfekt tid å dra på nå, for det er ikke så mange her. Vi har fått kjøre alt sammen, flere ganger. Jeg tenkte å skrive mer om Liseberg besøket i morgen, og vi vlogger! Så det kommer ut etter helgen tenker jeg. Akkurat nå er vi på hotellet og skal bare slappe av. Endelig, hehe… Jeg elsker å være på farten, men fy fader så deilig det er når man skal legge seg. Jeg håper at dere alle har hatt en fin fredag♥I morgen kommer det en ny sminkevideo som jeg redigerte og lastet opp i går kveld. Så følg med etter den♥ Ønsker dere alle en god natt! Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg