Verdens søteste på besøk

Hallo fininger!

Dagen i dag føler jeg kun har gått til vipper, hehe.. Jeg bestemte meg for å ordne vippeextensions nå som det er sommer, så det gjorde jeg. Jeg ordnet de på HM beauty i Larvik, men det kommer det et eget innlegg om litt senere. Men da jeg kom hjem, så kom jeg hjem til en skikkelig fin overraskelse. Fine, lille Ludvig! Han er sååååå nydelig, at jeg dør. Det er brorer til F sin, og vi er så heldige som får låne han i blandt. Det gjør meg så sinnsykt godt å ha dyr i huset. Vi har veldig mange katter i nabolaget, og flere av dem går rett inn til oss. Men det er liksom ikke helt innafor å “stjele” katten til naboen liksom. Så at vi får låne han her i blant elsker jeg. 

Hvor fantastisk søt er han ikke? Jeg smelter♥

Forresten – F og jeg har begynt på serien “Chernobyl” som går på HBO. Har dere sett den? Det er en miniserie på kun fem episoder, men hver episode varer i en time. Så i kveld skal vi se siste episode, og sånn som jeg gleder meg! Jeg skal smelte sjokolade, slik at vi kan ha frukt og smeltet sjokolade for anledningen. Yummi! Jeg tok meg selv i det, at det tross av alt er mandag. Men denne friperioden kommer til å forsvinne på et blunk, så jeg har bestemt meg for å kose meg. Let a girl live, sier jeg bare. 

Jeg håper at dere alle har en fin kveld! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg