Veldig ulikt meg

God kveld dere fine♥

I dag har egentlig vært en veldig kjedelig og umotiverende dag, så jeg er glad for at den snart er over. Jeg dro til Sandefjord i 12 tiden for å besøke mamma på jobb, og siden jeg hadde en vippe time 13:00 på Vip Beauty Lounge. Jeg kan vise dere resultatet av vippene i morgen! De ble veldig rolige, og ikke så dramatiske som jeg pleier å ha. De er veldig fine, men jeg tror kanskje at jeg vil ha litt mer volum neste gang. Jeg skjønner ikke hva det er, men jeg har jo gjort en helomvending på hvordan jeg egentlig er. Egentlig så liker jeg blondt hår, men jeg farget det i en kald brunfarge. Egentlig så liker jeg den “falske vipper looken”, og kjøper alltid noen skikkelig dramatiske. Egentlig går jeg alltid for lange, ballerina negler med en lyse rosa farge og diamanter. Jeg går jo i feil vei her dere!! Eller er det kanskje riktig vei? Jeg er i hvert fall ikke klar for å bli kjedelig enda, så jeg må nok gjøre noen endringer. Nå har jeg plutselig mørkt hår, korte negler og naturlige vipper. Who am I??Jeg har jo ordnet neglene mine igjen, og jeg kom på at jeg ikke har vist de her!Jeg fikser neglene mine hos Anna´s Beauty Place, og de er så flinke. Jeg elsker å gå dit! Jeg testet ut pedikyr forrige måned og det falt skikkelig i smak! Jeg valgte en farge som heter “Madame” som jeg likte skikkelig godt. Derfor valgte jeg den på hendene mine også. Jeg byttet til og med form denne gange, for ikke å snakke om lengde. Jeg liker disse veldig godt, og det merkes godt at de er kortere. De er liksom ikke i veien, og det er litt deilig. Jeg tror jeg aldri har hatt noen så “vanlige ” negler før, så dette er veldig uvanlig for meg. Nå skal jeg ikke ordne de før om 3 uker ca, så jeg har god tid til å finne ut av hva jeg vil ha neste gang. Men dersom dere skal ordne negler i Skien, så anbefaler jeg de på det varmeste. De er kjempe dyktige!Slenger også med et bilde av Tassen fra dagens tur. Jeg har ikke tatt et eneste bilde av meg selv etter den dagen jeg farget håret, så det er kanskje et tegn på at jeg ikke føler meg så fab atm (: Litt kjipt, men jeg håper det kommer seg. Det er så mye enklere å blogge når jeg i hvert fall har noen bilder å bruke. I morgen håper jeg at jeg våkner med et snev mer energi og motivasjon. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg