Vel overstått debut

Hei dere fine♥

Ja.. Hva skal man si? Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte! Jeg skal bruke kvelden og morgendagen på å redigere vloggen fra helgen, så da får dere kanskje et bedre innblikk i hvordan helgen min har vært. Den har vært fin, men også veldig tøff. For det første – så ble jeg ekstremt skuffet over at jeg ikke kom i finalen. Jeg HYLLGRÅT, haha… Jeg skiftet til og med og var i gang med å pakke kofferten min, men så tok jeg meg sammen, fikset sminket og gikk tilbake backstage for å heie frem venninnen min. Nå som jeg har landet litt er jeg glad igjen, og veldig motivert til å gjøre det bedre neste gang. Det er ny konkurranse allerede om to uker, så det er bare å hive seg rundt og fortsette hardkjøret. 

Fineste Elise♥

Det ble mye venting i dag, men hele dagen gikk overraskende fort. Jeg hadde med strikketøyet og tenkte at jeg skulle få bruk for det, men det gjorde jeg ikke. Vi koste oss sammen vi jentene, så på live streamen og bare slappet av egentlig. Selvom jeg ikke spiste noe ila hele dagen kjente jeg ikke på sult en eneste gang, så det var veldig digg. Jeg tror hele kroppen bare var så spent og nervøs at jeg ikke klarte å tenke på mat.Jeg sminket meg selv, og jeg må faktisk si at jeg ble veldig fornøyd! Makeup artistene tar rundt 1000kr, så dersom man klarer å gjøre det selv er det virkelig å anbefale. Dette har vært en veldig kostbar opplevelse, så det må jobbes på i sommer for å ta igjen det tapte for å si det sånn. Det er noe jeg synes folk burde snakke mer om, for vi som debuterer er kanskje ikke klar over at det koster ekstremt mye å drive med dette… Jeg tenker å kjøre i gang en spørsmålsrunde til uken, så da kan dere gjerne komme med spørsmål dersom det er noe dere lurer på rundt dette.

Jeg ble egentlig mest skuffet over at jeg ble så skuffet. Målet hele veien har vært å komme seg på scenen, og det klarte jeg. Dette er en kjempe seier i seg selv, men samtidig så hadde jeg veldig lyst til å gjøre det bra. Dette har kostet meg så veldig mye(vennskap, familie, jobb, selvtillit etc), så jeg hadde håpet at det “ga meg mer”, om dere skjønner? Jeg vil ikke virke for negativ, det er virkelig ikke meningen, men akkurat nå er det sånn jeg føler på det. Det ga så klart mersmak, fordi jeg vil gjøre det bedre, men planen var egentlig å fokusere på meg selv og “finne tilbake” til meg selv etter depresjonen etc, mens sannheten er at jeg egentlig aldri har følt meg mer lost enn det jeg gjør akkurat nå.  En ting er i hvert fall sikkert – fitness miljøet er et fantastisk miljø! Jeg har møtt så mange fine mennesker!! Jeg føler alle vil hverandre godt og alle heier på hverandre. Gratulerer så mye til alle utøverne, og tusen takk for en fin helg!

Nå skal jeg nyte en litt bedre middag, så skal jeg redigere vlog og bare ta det helt med ro. Egentlig så frister en hard økt på gymmet aller mest, men herregud, jeg må jo bare slappe av og nyte litt også. I morgen derimot skal jeg trene, ha cardio og spise diettmat igjen. Det gleder jeg meg faktisk til. Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg