Vårtegn

Hei dere fine!

Jeg håper at dere er friske og har det bra! Vi er fremdeles friske, så her skal vi klare oss fint. Men jeg kjenner allerede at jeg er dritt lei av alt dette oppstyret. Jeg må bare få sagt det, beklager! Jeg savner familien min så mye nå. Det begynner å bli noen uker siden jeg sist så noen av dem, og det takler jeg dårlig.. Men jeg skal prøve å holde negativiteten tilbake og heller legge tanken over på noe positivt. Det hjelper mye at det er så fint vær om dagene, for som jeg nevnte i går så fikk jeg plantet noen nye blomster her og der. Egentlig har jeg lyst til å dra på plantasjen i dag også for å plante mer i hagen, men i dag har jeg andre planer, så det får vente. Jeg hadde egentlig ingen spesiell plan når jeg dro på plantasjen, så jeg bare tok med meg litt forskjellig. Jeg tok med meg noen stemorsblomster som dere kan se over. Her ble det ikke like pent som jeg ønsket, men jeg håper at det kommer seg når de får satt seg til rette. Hvis ikke så kjøper jeg en annen blomst som kan stå i midten av disse. Så kjøpte jeg så klart noen påskeliljer! Jeg gleder meg til disse kommer opp, det blir så fint! Jeg var veldig bestemt på å ikke pynte til påske i år siden jeg egentlig skulle være ute på sjøen hele påsken, men nå ser det dessverre ut som at jeg blir hjemme.. Jeg håper så klart at det kommer en melding om om bord mønstring når som helst, så da skal jeg være klar!Jeg har lært av mamma at det er skikkelig fint å plante stemorsblomster sammen med andre, så nå plantet jeg noen med tujaene mine. Jeg tror jeg skal kjøpe noen fler slik at de kan være rundt hele potten, det tror jeg blir fint!Jeg planlegger å få frem utemøblene de nærmeste dagene også, så det blir koselig. Det er alltid så hyggelig å ligge på verandaen og lese en bok. Gleder meg! Nå skal jeg sminke meg slik at jeg kan komme meg ut av huset. Jeg skal en kjapp tur på butikken for å handle inn til middag, så skal jeg innom lekebutikken for å kjøpe meg et puslespill. Som skrevet, så er jeg ikke i karantene, men holder meg hjemme så mye som mulig. Men det er ingen som sier at jeg ikke kan skynde meg på butikken for å handle mat. Jeg skal ikke akkurat på shopping. Gud, jeg gleder meg til vi er tilbake til normalen….. Ønsker dere en fin dag! Vi blogges plutselig♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg