Vår lille get away

Hei dere fine!
Vi har nettopp kommet hjem, og vi har hatt et så fint døgn sammen! Jeg har storkost meg og er super takknemlig for denne fine før bursdagsgaven jeg fikk. F har vært på Farris bad en gang tidigere, men jeg har aldri vært der. Jeg er skikkelig overrasket over hvor bra det var der. Det er så gjennomført og fint der. Jeg har egentlig bare positive tilbakemeldinger å komme med om dette stedet, så det er å anbefale.Kjolen min finner dere HER Dette er min favoritt kjole som jeg har i seks forskjellige farger.

Vi var så heldige med rommet våres for vi fikk balkong med havutsikt. Vi brukte store deler av oppholdet våres i spa avdelingen. Herregud, så deilig! Det er mange forskjellige “attraksjoner” om jeg kan kalle det for det. Mange forskjellige badstuer, steam sauna, finsk sauna, varmt kildevann, ISKALDT kildevann, jacuzzi…Ja, lista er lang. Vi var vel innom så og si alt der, og jeg stor koste meg. Vi badet til og med i “is kulpen” som det var 8 grader i. Fy f så kaldt! Jeg klarte 19 sekunder og F klarte over et minutt.Vi badet også i sjøen både i går og i dag. I går klarte jeg å komme borte i noe i sjøen, så jeg fikk så vondt i låret. Det var typ som å bli brent av brennmanet, men bare hundre ganger verre. Det var så vondt!! Jeg hadde vondt i mange timer og området var rødt og klamt. Heldigvis gikk det over i løpet av natten.F hadde bestilt tre retters middag til oss. Det ble gresskarsuppe med stekt and til forrett, Indrefilet av Kronhjort til hovedrett og gulrotkake til dessert. Maten kunne vært litt varmere, ellers var det kjempe bra. Men neste gang vi drar dit skipper vi nok middager der siden det var fryktelig dyrt. 

Rommet var også utstyrt med en stor minibar som inneholdt mange Babor produkter også. Så luksus! Heldige meg fikk også en Hamam behandling som F utførte på meg. Hamam er jo Tyrkisk bad som vi er veldig godt kjent med etter å ha vært i Tyrkia så mange ganger. Det var en utrolig koselig og behagelig opplevelse. Jeg storkoste meg sånn!!Det er mobil fri sone på spa området, så det er derfor det ikke er noen bilder derfra. Jeg sa til F at jeg trenger et slikt opphold som dette i ny og ne, for jeg har virkelig slappet av. Jeg tok med macen, men jeg lot den ligge urørt. Jeg tok ikke med strikketøyet eller noe som kunne holde meg oppholdt. Jeg bare nøyt stillheten, roen og tilstedeværelsen sammen med favoritt personen min. Dette var så fantastisk! Nå derimot, nå skal jeg strikke og nyte en lat dag på sofaen. Jeg ønsker dere en fin dag, så blogges vi!♥

4 kommentarer
    1. De kjolene ser så fine ut. 😍
      Hvordan er de i størrelse ? I forhold til størrelse du vanligvis bruker ? 🙃

    2. Tusen takk for svar ❤️
      Liker forresten bloggen din kjempegodt 🥰 Du skriver bra og interresant ! stå på ! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg