Vann over hodet?

Hei dere fine!

Jeg håper at alt er bra med dere. Jeg er på en tredagers migrene, ellers går det greit. Det har vært mye stress de siste dagene, og mye bilkjøring. Det resulterer ofte i hodepine 🙁 Som jeg skrev i gårsdagens innlegg så skulle jeg på en roadtrip til Kristiansand i dag, men det ble til Grimstad istedenfor. Jeg kjørte filleonkelen min som skulle på båttur med noen venner, så tok vi en lunsj sammen i samme sleng. Grimstad var jo litt av en koselig by, så jeg har allerede sagt til F at jeg vil dra dit igjen for å se mer av byen. Det ble noe timer i bil, så nå ser jeg frem til et langt bad og litt egenpleie. Jeg hadde forresten pedikyr tidligere i dag, så jeg vil bare tipse dere om “Anna´s Beauty Place” dersom dere ønsker freshe tær og negler. Jeg har time igjen på onsdagen til nytt sett med negler, omg som jeg gleder meg!På vei hjem hentet jeg endelig pakken fra Skappel! Den kom etter noen dager, så leveringen var ganske rask. Det klør seriøst i fingrene etter å starte, men da jeg så oppskriften klødde det mer i hodet. Hva i alle dager er det jeg har begitt meg ut på? Jeg skjønte ingen verdens ting, så jeg må vente litt. Mamma har allerede holdt av en kveld til meg og prosjektet mitt denne uken, så da hjelper hun meg i gang. Tenk så gøy det må være å si “jeg har strikket denne selv”! Jeg ser så frem til det, så jeg håper virkelig at det er noe jeg får til. Jeg forstår kanskje nå at jeg burde begynt med et skjerf, så en lue, så en klut før jeg i det hele tatt hadde vurdert en genser. Men, jeg kjører på. Jeg pleier å få til det jeg setter meg som mål, såpass må jeg få lov til å si om meg selv.Åhh… Nå venter et deilig bad med masse gode produkter! Her om dagen kjøpte vi nytt sateng sengesett som jeg skal legge på veldig snart. Nybadet i nytt sengesett. Finnes det noe bedre? Don´t think so. Jeg ønsker dere en veldig fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg