Utsolgt for puslespill

God kveld dere!

Dagen i dag har faktisk gått ganske fort, og det er noe jeg setter pris på disse dagene. Jeg hater egentlig når dagene flyr unna, men nå vil jeg egentlig bare hoppe frem til august, så kanskje alt er tilbake til normalen. Vi har nettopp spist spagetti og kjøttdeig, så nå gjenstår oppvasken.. Den j**** oppvasken.. Men, da går tiden! Været i dag har vært helt fantastisk, så i dag kjente jeg virkelig at jeg trengte å komme meg litt ut. F har kjøpt ny telefon, men han har ikke etui, så vi dro for å kjøpte det. Så måtte vi innom matbutikken for å handle litt. Vi tok sparkesyklene i dag, og det har jeg savnet! Jeg gleder meg skikkelig til å cruise på disse til sommeren. Vi dro like gjerne på Herkules, og vet dere… Jeg.fikk.sjokk. Jeg vil ikke skrive for mye om dette viruset, men fy søren. Senteret var så og si tomt, og annenhver butikk var stengt. HM var stengt, alle cafeer, alle frisører, Only, Vero moda, gullsmeder, ja…Nesten alt. Norli var åpen, så jeg gikk inn for å kjøpe et puslespill, men guess what? Utsolgt. Befolkningen har tydeligvis fått en greie for puslespill. De skulle få ny leveranse på mandagen, så jeg får dra tilbake da. Vi holdt så klart god avstand fra andre mennesker og brukte hansker i butikken.. Nå skal jeg redigere ferdig videoen fra i går, så kanskje den kommer ut i morgen! Jeg ønsker dere alle en fin fredagskveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg