UTFORSKER EGEN BY

God kveld dere!

Jeg håper at dere har hatt en fin onsdag. Vi har ikke gjort så veldig mye egentlig, men jeg har vært en tur hos sjømanns legen. For å jobbe på sjøen må man ha en helseattest, og min hadde gått ut. Man må ha ny hvert andre år, så nå var det på tide å fornye den igjen. Tenk at jeg har vært på sjøen i 4 år!! Det betyr jo bare at jeg trives, hehe! Heldigvis var alt bra med både syn, hørsel og generelt. Det er litt forskjellige prøver og tester som blir tatt, men jeg ble godkjent så nå kan jeg komme om bord igjen så fort som det er mulig. Etter legetimen holdt F og jeg på litt i hagen. Han klippet hekkene og gjorde det litt fint mens jeg raket og slikt, så det var godt å få det gjort! Nå ser det så mye freshere og finere ut her. Nå gjenstår bare litt planting, og litt maling. Som jeg har nevnt, så har vi Tassen på besøk. Det betyr mye tur! Jeg gikk en tur til morgningen i dag, og en lengre nå. Det er så kjekt å få låne en hund i ny og ne, for jeg blir enda bedre kjent i nærområdet mitt. Jeg har jo snart bodd her i fire år, men selv i dag oppdaget jeg nye og fine turer! Jeg ante ikke at det var så fine turstier og lysløyper ved fritidsparken, så det fikk jeg utforsket i dag! Jeg innrømmer at jeg var ganske negativ til hele Skien og Telemark da jeg flyttet hit siden jeg elsket Sandefjord så, men nå liker jeg meg skikkelig godt her. Det er mange fine turområder og masse fin natur! Før kunne jeg ikke fordra å bade i ferskvann, men nå kunne jeg gjort det hver dag. Ting har forandret seg!Fine guttene♥

Nå skal jeg ta meg en varm dusj, så tror jeg at jeg skal legge meg på sofaen og bare nyyyyte. Kanskje til og med sette på en film? I morgen har jeg vippe time på VIP Beauty Lounge i Sandefjord, og GUD Jeg gleder meg! Jeg har jo bestemt meg for å kutte ned på alt av utgifter som går på utseende i og med at jeg er permittert, men jeg solgte litt på Tise som jeg da kan bruke til vipper. Dessuten så vet jeg at jeg føler meg mye finere med vipper om sommeren da jeg bruker lite sminke. Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre! Vi blogges♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg