UTEDAG

Hei dere!

For en nydelig dag det har vært i dag! Det har vært så deilig å bruke flere timer ute, så er det spesielt godt å komme inn igjen nå. Jeg gleder meg sinnsykt masse til F skal fyre i peisen, vi skal se film og spise noe godt sammen. Det blir ikke bedre enn det! I dag har vi vært med familien til F og kost oss ute. Vi har aket ned en sinnsykt lang bakke og grillet pølser. Det minner meg sånn om da vi var små og hadde utedag på skolen, hehe. Jeg elsker å være ute, så denne dagen var både etterlengtet og nødvendig. Bare noen timer ute i naturen gjør susen altså. I tillegg så er det jo koselig å være litt sosiale og ta et måltid ute sammen. Pølser smaker faktisk utrolig godt når man griller dem ute, er litt små kalde og sultne. Dette har med andre ord vært en veldig bra dag.Jeg er jo ingen kaffe elsker, så kakao er mer min greie. Men jeg har faktisk vurdert om jeg skal begynne å drikke kaffe, men jeg er liksom ikke så fan så hvorfor utsette tennene for det? Jeg drikker kaffe i selskap og slike ting, men jeg klarer meg fint uten i hverdagen så jeg ser liksom ikke poenget med å begynne med det. Ikke full glam i dag, haha! Men det er jo det som er deilig med slike dager. Øynene mine svir enda etter all røyken fra bålet.. Jeg skal snart legge meg i badekaret for å tine opp kroppen litt, så skal jeg finne frem kosedressen. Koselig! I dag vil jeg også pleie huden min litt ekstra. For de siste dagene har det vært lite søvn og mye kulde, så en ansiktsmaske, krem og litt serum gjør nok susen. Jeg holder forresten på å redigere en sminkevideo, så jeg håper at jeg får lastet den opp snart. Jeg spilte den jo inn forrige uke, men plutselig dro vi til Oslo og ting har skjedd, så jeg fikk aldri tid til å redigere den… I dag derimot, i dag har jeg tid! Jeg håper at dere alle har hatt en fin søndag så langt, og at kvelden blir enda finere. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg