update

Heeeeei dere!

Herregud, for et savn det har vært å logge seg inn her. Jeg har rett og slett tatt en skikkelig pause fordi jeg hadde lyst og følte at jeg trengte det. Denne vinteren har virkelig ikke gjort meg godt. Jeg blir så trist av at det blir mørkt i 15-16 tiden.. I tillegg til alt dette regnet. Det føles ut som at dagene er 5 timer lange, og at jeg ikke får gjort noen ting. Vi har allerede vært hjemme fra båten i en uke, men vi har heldigvis to igjen. Det er sååå godt! De første dagene gikk til å være i Sandefjord for å være barnevakt for lille Hugo. Han er så skjønn, dere! Han er fortsatt bare en valp, men vokser som ugress. Så dro mamma, søsteren min og jeg til Kiel med Color Magic. Det var kjempe koselig, og vi koste oss masse. Viste dere at det har kommet Primark til Kiel?! Vi hadde ingen anelse, men fikk plutselig øye på det. Vi alle liker Primark skikkelig godt, så vi gikk målrettet inn uten å si noen ting til hverandre, haha! Jeg brukte 1000kr der, men til mitt forsvar, så var 90% av det julegaver. Jeg skal en kjapp tur ut nå for å kjøpe den siste julegaven, så er jeg ferdig. Det har vært slitsomt i år også, men nå er jeg straks i mål. Vi skal feire julaften her hjemme hos oss, og det gleder jeg meg enormt til. Vi feiret her for to år siden også, men da var jeg ganske “ny i gamet” når det kommer til matlaging og forberedelser, så jeg stod på kjøkkenet hele kvelden. Slik blir det ikke i år! I år har jeg all verdens med tid, og skal bare nyte. Jeg har allerede laget tre runder med brente mandler, havrefran, risboller, pepperkakedeig og brune pinner. Så gøy! Jeg digger å lage julekaker, men F begynner å savne meg nå.. Haha. Jeg står jo på kjøkkenet hele dagen, men det er slik jeg får julestemning. Jeg koser meg glugg! I morgen kommer søsteren min for å ha juleverksted med meg. Det vil si at vi skal pakke inn gaver, spise god mat og bare kose oss. Mys! Jeg gleder meg skikkelig, skikkelig! Jeg har fått tidenes julekalender av hun i år, som jeg tenkte å vise dere senere. Vi snakker Sephora himmelen dere… Jeg har fått tre paletter fra Huda Beauty (!!!), lipglosser fra Laura lee, hårolje, produkter fra ABH og mange deilige ansiktsmasker for å nevne noe. Hvor skal det ende! Jeg er virkelig heldig♥ Nå skal vi ut å finne juletre, men vi blogges senere! herregud, så koselig å skrive til dere igjen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg