update på daith piercing

God kveld dere♥

Jeg er endelig ferdig med å rydde klesskapet og vaske extensionsenet mitt. Det er faktisk flere dager uten extensions enn med nå, så det er jo helt utrolig! Dere som kjenner meg vet at jeg før ikke kunne gå på butikken uten liksom, mens nå går jeg uten sminke og extensions, haha! Om det er latskap, at jeg begynner å bli voksen eller at jeg gir f vet jeg ikke. Men nok om det. Som jeg skrev for en tid tilbake så tok jeg daith piercing, også kalt migrene piercing. Jeg har hatt migrene i 11 år, så jeg holdt på å bli gal og desperat etter noe som faktisk funket. Jeg byttet smykke en måned etter at jeg tok den siden jeg ville ha noe som syntes litt mer, og jeg følte meg klar for kortere smykker. Når man tar piercing får man jo satt inn et lengre smykke med tanke på at det kan oppstå hevelse. Jeg tok tragus piercing også – det er i den flippen i øret, om dere skjønner? Så jeg byttet disse to, så dro jeg om bord på jobb samme dag. Dagen etter hadde jeg sykvondt, og jeg hadde blitt så rød og hoven. Jeg lot det gå to dager, me n jeg holdt ikke ut og ble sendt på land for å ordne dette. Det er jo umulig å bytte de selv siden de er så langt inni øret, så jeg måtte på land for å dra tilbake der jeg tok de. Jeg hadde fått satt inn kirurgisk stål, og ikke titan, så det var tydelig at jeg reagerte på det. Så når jeg hadde byttet tilbake til titan, så dro jeg tilbake på jobb. Det var bare en svipptur hjem for å få orden på dette som hadde blitt en kjempe problem. Dette er snart en måned siden, og jeg har fortsatt verk… Det er nok en betennelse, men den gir seg liksom ikke. De gror treigt (noe som er vanlig på det området) så jeg må enda rense og ta godt vare på det. MEN jeg har ikke hatt et eneste migrene anfall den siste måneden. Ikke et!! Herregud. Det er så sykt. Jeg er så fantastisk fornøyd og jeg håper det varer. Planen er å ta i det andre øret også, men jeg vil vente til den jeg har har grodd. Det er knotete og litt vondt å ha i AirPods og slike ting, så jeg venter litt før neste. Men så langt – sykt fornøyd og anbefaler det videre til dere som sliter med migrene. Kan anbefale Body art i Skien på det varmeste. 

Det ble en laaaang tekst, hehe!ps – legger ikke ut bilde av de enda, siden de er kvalme nå som de er betente… Nå skal jeg kjøre for å hente mat♥ Jeg ønsker dere en super kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg