Update 2019

God kveld dere fine♥ Å godt nyttår! 

Jeg pleier jo alltid å oppdatere dere den dagen jeg kommer hjem fra jobb, men denne gangen var vi som tidligere nevnt tre uker om bord. Jeg har blitt forkjølet og jeg er skikkelig sliten. Jeg pleier å kjenne det etter to uker på sjøen, men tre? Det er så fantastisk å tenke på at vi skal ha tre uker fri nå, for nååå skal jeg slappe av og hvile. Jeg klarte å bli skikkelig forkjølet den siste dagen om bord, så det var jo fint. Jeg håper at jeg blir frisk snart, for energien er på bunn og jeg har flere ting jeg skulle gjort. Jeg klarte å komme meg ut en tur tidligere i dag, så jeg fikk kjøpt litt mat og diverse. Planen var egentlig å dra til Oslo med to venninner i dag, men jeg er rett og slett ikke i form til det. Utenom den lille byturen har vi kun vært inne og sett på tv. Vi så nettopp “Bird Box”, en film som ligger ute på Netflix og jeg angrer. Jeg tåler ikke skumle filmer, så jeg er allerede sikker på at jeg ikke får sove i natt. Det var ikke engang en skrekkfilm, men en ubehagelig thriller med mye døde mennesker osv…Ikke noe jeg er fan av. Anyways! Jeg håper at dere hadde en fin nyttårsfeiring? Vi var invitert til en venninne med noen venner, så vi koste oss masse. Kvelden ente ikke like bra, men alt er bra igjen nå, så da spiller det egentlig ikke noen rolle. Nå skal jeg snart sove, så håper jeg på bedre energi i morgen!I morgen skal jeg endelig fikse neglene mine igjen. Jeg har enda røde jule negler, så nå ser jeg frem til å få freshe klør igjen. Det er enda julepynt her hjemme, men hva skal jeg gjøre når jeg har jobbet i tre uker og i tillegg er syk? Da får det bare være jul her hjemme.. Jeg ønsker dere en fin kveld videre, så blogges vi i morgen dersom formen lar det gjøre!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg