Update

Hei dere fine!

Jeg håper at alt er bra med dere! De siste dagene har vært veldig tøffe for meg.. Onsdag morgen våknet jeg med sår hals. Hadde det ikke vært covid 19 tider, så hadde jeg reist på jobb uten spørsmål. Men jeg valgte å gi beskjed om det til jobben min, og jeg kontaktet legen min. Det er tydeligvis så sykt strengt på det nå, så jeg måtte holde meg hjemme og i tillegg ta enda en korona test. Jeg følte så på det å ikke dra på jobb, for litt sår hals liksom…. Men så kom torsdagen, også kom feberen og slappheten. Jeg har hatt så høy feber og jeg har følt meg så dårlig. Jeg var utrolig redd for at jeg faktisk hadde fått korona, siden Skien tross av alt er skikkelig rødt. Her får vi beskjed om å holde oss mest mulig hjemme, og det er munnbind påbud nesten overalt. Heldigvis var testen negativ, og formen er på bedringens vei.

Men hva skjer når denne jenta har en infeksjon i kroppen? Jo, filleren hovner opp. Leppene mine denne morgningen dere….Oh my. De var så store!! Underleppen min var gigantisk, stein hard og skikkelig vond. Fy faen som jeg så ut. Dette skjer når jeg blir ordentlig syk, så jeg hadde heldigvis noen kortison tabletter og allergitabletter liggende. De er snart tilbake til normalen nå, men det har tatt hele dagen. 

Ellers har mammaen min vært her i hele dag. Det var så etterlengtet, og jeg savner hun ekstremt mye allerede nå som hun har dratt. Det er ulempen med å bo her, at hele familien min er så langt unna…. Heldigvis ser jeg dem alle på søndag dersom formen holder seg oppe♥ Vi har laget flere julekaker i dag som skal selges på Villsau gården i sfj, slik som forrige gang. Vi lagde makroner, brente mandler, kransekake stenger og chili marmelade. Jeg håper at jeg orker å vise dere resultatet av noe av det vi lagde i morgen! 

Det var en liten update! Nå venter et glass prosecco, badekaret og x on the beach Sverige. Mys! Jeg håper at dere alle har det fint, og jeg ønsker dere en fin helg. Håper vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg