Ukens planer

Hei dere fine!♥

Jeg sto opp skikkelig tidlig i dag og var så fornøyd med det. Jeg hadde nettopp satt meg ned med strikketøyet og en kopp kaffe(Pia60år), da telefonen ringte… Tannlegen kunne ta meg inn i dag isteden for i morgen. Så da var det bare å hive på seg noen jeans og sette seg i bilen for å sette kursen mot Sandefjord. Jeg har bodd i Skien i fire år nå, men har enda legen min og litt sånt i Sandefjord. Som dere vet så sliter jeg skikkelig med kjeven, så nå har jeg endelig fått vært hos reguleringstannlegen min og starten en prosess! Jeg blir endelig hørt føler jeg, så dette håper jeg blir bra. Oppdatering på det kommer senere, for jeg vet at flere av dere har samme problem med låsning av kjeven etc! Men nå er jeg hjemme igjen, sammen med Tassen, så i dag blir en fin dag. Her kommer planene for uken:Mandag: Tannlegen (check!), gå lang tur med Tassen, sende en pakke, handle inn mer mat, lage middag for i dag og i morgen, og vaske sminkekoster.

Tirsdag: Levere Tassen tilbake til søsteren min, hjelpe mormor i leiligheten, gjøre noen ærender på Herkules, vaske sofaputer, trene på treningssenteret(etterlengtet!)

Onsdag – Fredag: Dra på cruise sammen med mammaen min. Herregud som jeg gleder meg! Ikke bare får jeg vært masse med mamma, men jeg får også møte kjæresten min igjen! Han jobber der nå, så vi drar også for å besøke han. Så skal vi så klart kose oss glugg ihjel♥Dette blir en kjempe fin uke♥ Jeg skulle så klart ønsket at den bestod av photoshooter, møte med manager, podcast innspilling, eventer og mer, men noen får nøye seg med vasking av sofaputer og tannlegebesøk, eller hva? Hehe! Jeg ønsker dere en fin mandag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg