Ukens mathandel

God kveld dere♥

I dag har vi fått gjort en del! Vi, som sikkert mange andre, hadde en god del greier som vi gjerne skulle hatt kjørt på kastet. Bilene vi har er jo ikke spesielt store så vi har hele tiden tenkt at vi måtte få lånt oss en henger eller en slags varebil. Men siden vi kom så godt i gang med å rydde ut av boden og slikt så bestemte vi oss for å presse inn så mye som mulig inn i bilen til F. Så vi kjørte avgårde to lass med diverse søppel, så det var så deilig å bli kvitt det! Jeg elsker når vi får sånt kikk begge to og bare kaster alt skrot. Så det tok en god del av dagen våres, og ellers har vi ikke gjort sort annet enn å handle inn mat for uken. Vi har egentlig ganske mye mat i både fryser, kjøleskap og i kjøkken skapene, men litt påfyll måtte vi ha. Jeg har lyst til å spise litt sunnere denne uken, så nå blir det mer kylling og ris, wok og grønnsaker. Jeg har noen middager i tankene denne uken: Wok med kylling, pasta og laks, tortellini salat, kyilling wrap og brokkoli pai. Det blir også en middag ute denne uken siden F fyller år! Han har bursdag på onsdagen, så da må vi feire ♥Har dere smakt disse? Jeg bestilte de der vi pleier å kjøpe sushi, men da ble jeg ikke særlig imponert. Så derfor gjør jeg et forsøk selv! Jeg skal google litt og finne ut av hvordan jeg kan få de super digge. For jeg trenger noe annet å snackse på enn potetgull og sjokolade (:

Siden vi har Ludvig på besøk så kjøpte jeg også litt snacks til han. Vi var ute i skogen og gikk en laaang tur i stad. Det var så koselig og forfriskende. Jeg elsker de skogsturene jeg har alene med Ludvig i skogen. Det er noe av det beste jeg vet om. Da finner jeg tid og ro til å samle tankene. Jeg kan dra hjemmefra litt små irritert eller sur, og kommer så og si alltid hjem positiv og glad.Så kjøpte jeg disse! Jeg har hatt så lyst til å teste disse ut, så nå gjorde jeg det. De smakte…ostepop med sjokolade rundt. Jeg blir ikke å kjøpe slike igjen, tror jeg. Konsistensen var liksom litt digg, og de var litt gode, men samtidig litt ekle? Jeg vet ikke helt, kanskje jeg faktisk elsket de. Nå tar jeg snart kvelden her. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg