Ukens mathandel + meny

Hei igjen dere!

Dessverre, så har migrene smyget seg tilbake.. Så jeg har nettopp fått ned enda en dose med Treo. Treo er en smertestillende brus tablett, så det funker litt raskere og bedre etter min erfaring. Man kan dessuten ta 2 tabletter fire ganger daglig, men jeg har aldri opplevd å måtte ta det mer enn en gang om dagen, før nå… Forhåpentligvis gir det seg snart. F og jeg kom nettopp hjem fra nok en ukens handel. Dette må være min favoritt til nå! Vi fikk handlet inn alt vi trenger til middagene hele denne uken, og det er jeg så fornøyd med! Jeg pleier aldri å være så rutta på butikken, så i dag følte jeg meg flink.

Siden jeg ikke skal spise kjøtt denne uken, så ser ukens meny slik ut:

Mandag – Falafel i lefse 

Tirsdag – Pasta med valnøtt saus, spirer og sukkererter 

Onsdag – Pai med brokkoli

Torsdag – Tomatsuppe med egg og macaroni

Fredag – Pizza med ruccola, mozzarella, pinjekjerner og avokado

Lørdag – Blomkålsuppe med krutonger og purreløk

Søndag – Ørret og potet

  Jeg kjøpte “smelt” sjokolade linser siden jeg så en oppskrift på Caroline Berg Eriksen sin blogg om noen cookies som så veldig fristende ut. Så de skal jeg teste ut til helgen, om ikke før.. Kjenner jeg meg selv rett, så lager jeg det i morgen.

 Tørket gojibær er sykt godt i en smoothie bowl, så derfor tok jeg med en pose av det også. Så nå skal jeg lage falafel i lefse! Jeg har aldri smakt det før, så det blir spennende. Det ser jo veldig godt ut. Jeg skal lage det fra bunn av kikerter, i lefse med tzatziki og salat. Jeg kan dele oppskrift senere dersom dere ønsker det. Nå begynner hendene mine å skjelve så mye (det er mye koffein i treo), så jeg får begynne på middag. Vi blogges♥

(Handelen kom på 849kr på Meny. Noe som jeg egentlig syntes var litt dyrt, men bare de “smelt” sjokolade linsene kostet 64!!!!!kr. Likevel så er dette alt vi trenger for å lage middag hver dag denne uken, siden vi har det andre i skapene her hjemme.)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg