Ukens handel

Hei dere fine!

Denne dagen gikk jo fortere enn ønsket, men det får jeg ikke gjort noe med. Planen var å dra på Herkules alene, men F ble med så da tok vi like gjerne en lunsj. Vi tar oss bedre tid når vi er sammen enn når jeg er alene, så dagen fløy unna! Jeg har heldigvis fått knipset bilder til Tise, så de blir snart lagt ut. Så har jeg fått vasket alle sminkekostene mine, badet og handlet inn til kjøleskapet!Vi har en del kylling i fryseren, og alt av ris og pasta og slikt har vi fra før. Så vi fikk ikke kjøpt inn så mye middag egentlig, men dette er mer hverdags ting. Jeg gleder meg så til å lage masse god og sunn mat denne perioden! Jeg har vært veldig flink med kostholdet om bord, så jeg vil prøve å være det hjemme også. Jeg har også fått trent en del, så jeg er fortsatt on track. 

Jeg har aldri likt cottage cheese, men jeg har funnet et smutthull! Jeg bruker 3-4 ss i smoothie/proteinshake! Jeg har drukket det 1-2 ganger om dagen. Jeg tenkte å dele oppskrift med dere i morgen.

Jeg har ikke hatt noen fryste bær om bord, så denne “proteinshaken” kommer til å smake mye bedre her hjemme, hehe! Det var tre for to på Rema btw.Såååå, ser dere hva jeg har planer om eller? Jeg finner meg ikke i å ikke klare å lage makroner, så jeg skal gjøre et nytt forsøk i morgen. Ønsk meg lykke til! Nå skal jeg bare nyyyte resten av kvelden. Jeg har nettopp tatt et langt bad, så nå gjenstår bare kveldsmaten. Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! I morgen er det helg! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg