Ukens handel og meny

Hei dere fine!

Jeg sto opp tidlig i dag siden jeg hadde et Teams møte, og det tok jo sin tid…. Jeg føler ikke at jeg har gjort annet enn å sitte foran mac´n i dag, men det er jo slik alle som har hjemmekontor har det. Utenom det ble jeg nok en gang med mamma ut på tur, så jeg har fått frilufts dosen min i dag også. I tillegg har jeg handlet inn slik at jeg skal klare meg en stund til. Det å stor handle er seriøst noe av det værste jeg vet om. En liten funfact – jeg er skikkelig dårlig på å pakke ned  varene i posen, så det har jeg prøvd å unngå i lang tid. Nå som jeg er alene må jeg steppe opp det gamet også. I dag handlet jeg inn ting som jeg trengte påfyll av slik som vaskemiddel, saft, melk, smør etc. Jeg har også fått skikkelig oppheng på sjokolademelk. Å siden det var minusgrader da mamma og jeg gikk tur i går morges fikk jeg så sykt lyst på kakao med krem.På Meny hadde de tilbud på supper, så da tok jeg med tre stk. Jeg skal ha tomatsuppe i dag, også tenkte jeg at det var kjekt å ha en blomkålsuppe som backup. Jeg har aldri spist blomkålsuppe fra pose før, jeg lager alltid fra bunn og den blir helt fantastisk. Men det er ikke så gøy å kokkelere når det bare er meg, så det er kjekt å ha. Nå har jeg mistet tellingen på hvor lang tid jeg har vært uten å spise svin, men jeg tror jeg har bikket året??? Jeg har erstattet bacon med kylling bacon og byttet ut salami med kalkunpålegg. Ellers har jeg ikke endret på noe, bare kuttet det ut. Kaffe må jeg ha♥♥♥ Jeg savner faktisk den sykt bra kaffemaskinen vi hadde i Skien, så kanskje jeg sparer opp til en slik en etterhvert. Enn så lenge får det gå med Dolce Gusto maskinen. Så kjøpte jeg slike til å holde maiskolben med, det er genialt! Jeg liker ikke mais generelt, men elsker maiskolbe? Det er litt rart, men sånn er det. Vi grillet mais hos venninnen min på lørdag og etter det har det vært en craving. Dessverre har jeg ikke grill, men det går like fint å koke dem.Nå skal jeg trene litt før jeg setter i gang med tomatsuppen. Det er så kjedelig å trene hjemme, og det er så kjedelig å lage mat alene… Haha, veldig kjedelig om dagen med andre ord (: Ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg