uken som gikk

God morgen dere!

I går rakk jeg ikke å komme med et “uken som gikk” innlegg, så derfor kommer det nå! Vi har nettopp spist litt frokost, og skal snart ut og avgårde. Planen i dag er å gå langt inn i skogen, spise mat, slappe av og bare nyte. Som jeg gleder meg! I dag skal vi tilbringe hele dagen ute, så jeg kommer sikkert til å knipse noen bilder fra dagen våres. Det er sol og varmt, men litt skyer. Så det er liksom ikke helt vær til å ligge på verandaen i bikini. Jeg er så glad for at jeg fikk unna all husarbeid i går. Jeg vasket, støvsuget og plantet om noen potter ute. Jeg var jo litt for rask med å plante blomster ute, så ble det jo minusgrader for noen uker siden, så de døde… Nå derimot er det freshe og fine blomster utenfor! Jeg kan visere dere senere♥Ukens høydepunkt – F og jeg hadde en veldig hyggelig natt i Oslo, så det var ukens høydepunkt. Vi har det veldig bra sammen, men kanskje litt ekstra bra når vi er på tur. Det finnes jo de parene som ikke takler hverdagen sammen, men som har det super fint på tur. Vi har det fint hele tiden♥

Ukens nedtur – Det å ikke være på jobb begynner å merkes for fult. Det kjennes liksom så feil å bare være hjemme.. 

Ukens favoritt bilde –  Bildet over! Jeg syntes det var super fint og kult. Det av meg og kua også likte jeg også, og meg og mamma! Haha, mange nye favorittbilder denne uken med andre ord.Ukens favorittrett – Jeg må si pizzaen på Pir4! Den er veldig god, men som jeg skrev tidligere så liker jeg enda mer ruccola og pinjekjerner etc.

Ukens cravings – “Schprø” fra Rema 1000.. Men kanskje like greit at jeg spiste det så mye forrige uke, for nå kjenner jeg at jeg har fått nok av det.Ukens favoritt låt – “Breaking me” av Topic, A7S, “I like him” av Princess Nokia.Akkurat nå – Nå skal jeg ordne meg litt, så skal vi handle inn til skogstur. Vi skal lage mat ute, så det gleder jeg meg til. Ellers skjer det ikke så mye denne uken, så jeg må prøve å være litt kreativ slik at jeg får litt innhold å komme med her! Jeg ønsker dere i hvert fall en veldig fin tirsdag, så blogges vi nok litt senere i dag♥

1 kommentar
    1. ÅÅÅ! Er du Skiensjente? Jeg også <3 Jeg skal faktisk til Grenland til helgen, kanskje vet du om noen gode steder å ta bilder?? Har du noen tips til en som nettopp har begynt å blogge??? Jeg blogger på husdukke.no, burde jeg heller blogge her? Hvilket kamera bruker du?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg