Uken som gikk

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint! Jeg sto opp tidlig i dag og har allerede maskert og klargjort spisestuen for maling. Så jeg skal straks få mannen til å stå opp slik at han kan veilede meg. Vi kjøpte inn en maling i går som er en slags vegg fornyer slik at veggene blir helt slette, så den skal sparkles på og ikke males liksom. Derfor trenger jeg litt hjelp, siden jeg ikke stoler på meg selv. Haha! Jeg er sååå spent på å se resultatet. Jeg håper så at det blir slik jeg ser det for meg at det skal bli. Jeg aner egentlig ikke om fargen passer inn her, om vi har nok maling, om vi klarer det, men jeg prøver. Jeg bare kjenner at jeg sårt trenger en forandring, så det skal bli gøy!Men jeg tenkte jeg skulle få oppsummert uken som gikk:

Ukens høydepunkt – Denne uken har vi vært veldig sosiale egentlig, men bare med familien altså! Vi holder oss fremdeles for det meste hjemme, men vi har vært litt med søsteren min, broren til F, mamma og mormor og bestefar. Så høydepunktet har egentlig vært å være litt sosiale! Jeg kjenner at jeg gleder meg til å invitere alle på middag og slikt igjen, men det får vente enn så lenge. Det irriterer meg grenseløst at folk fester og er mange sammen!!! Idioter. 

Ukens nedtur – Hele denne koronakrisen er jo en nedtur, så jeg tenker ikke så mye over andre negative ting egentlig. 

Ukens cravings – Kanelsnurrer og alt annet som er søtt.. Jeg elsker gjærbakst 🙁 Ukens favoritt låt – “Leave a light on” – Tom Walker.

Ukens antrekk – Jeg har nesten bare gått i koseklær denne uken, og det trives jeg egentlig best i! Men jeg gleder meg til kjoler, shorts, høye heler og jumpsuits til sommeren. 

Ukens matrett – Åhh, i går lagde jeg tidenes middag! Jeg glemte så klart å ta bilde av det, men fy søren så godt! Jeg lagde indrefilet, poteter på pinne, asparges og peppersaus. Så enkelt, men så godt! Jeg fikk det skikkelig til i går, og det smakte så godt.

Nå skal jeg straks legge første strøk med maling!! Åhh, jeg håper så at det blir bra. Da kommer det til å bli sykt fint! Jeg viser dere så klart senere, men jeg tror det kommer til å ta noen dager siden malingen må tørke før jeg begynner med neste vegg osv. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag i dag, så blogges vi senere! Forresten – som jeg skriver ganske ofte, så kom gjerne med forslag eller ønsker om blogginnlegg dersom dere savner noe her. Plutselig står jeg litt fast, slik jeg føler at jeg har gjort denne uken… Vi blogges♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg