Uken som gikk

Hei dere fine!

I går kveld var jeg helt ferdig og jeg hadde tidenes migreneanfall, så jeg la meg 22:30. Det var virkelig nødvendig, og nå føler jeg meg topp. En ting er helt sikkert i dag, og det er at jeg skal bake kanelboller. Jeg har hatt lyst på det i mange dager nå, men i dag har jeg nok energi til å faktisk lage det. Forrige gang jeg lagde kanelboller gikk jo den nye kjøkkenmaskinen min til *****, så jeg har liksom ikke hatt helt lyst til å prøve igjen med den nye maskinen. Jeg skal i hvert fall lage en litt annerledes deig, som ikke er så stor. Selvom maskinen min skal tåle såpass egentlig.. Menmen. Jeg liker å se tilbake på uken som har gått, så her kommer en liten oppsummering♥Ukens høydepunkt – Denne ukens høydepunkt var absolutt da søsteren min kom på besøk! Vi hadde ikke sett hverandre på en måned, og jeg hadde jo bestilt flybillett for å besøke hun i Lofoten. Pga pandemien gikk jo ikke det, så da kom hun hit! Det var de beste dagene denne uken♥

Ukens nedtur – Jeg syntes jo det er fryktelig kjipt og trist at ting er som de er, så ukens nedtur har vært å ikke være på jobb. Selvom det noen ganger er litt kjipt å skulle reise på jobb i fjorten dager, så er jeg utrolig takknemlig for at jeg har en jobb, og jeg er veldig glad i jobben min!

Ukens craving – Gifflar.. Jeg har spist to poser nesten alene 🙁 Og is! Jeg elsker is.. Å sørlands chips med creme fraiche..

Ukens antrekk – Jeg går egentlig bare i joggedress om dagen, men under ser dere det ene antrekket jeg har brukt, hehe! Ble faktisk ganske fornøyd med det. Comfy og kult.Ukens favoritt låt – “Wave” av Meghan Trainor, “Another day” av Partynextdoor, og “Stive nipler i bikini” av #klasse går på repeat. 

Ukens matrett – Jeg trodde ærlig at jeg skulle lage mer mat enn jeg har gjort, men det blir liksom litt kjedelig? Men jeg lagde en parma pizza som ble veldig god! I går bestilte vi kebab, og den kylling rullen på Gulset grillen er god altså! 

Snille mannen min byttet dekk og vasket bilen min i går♥ Så skal den på innvendig vask i morgen klokken 09:00. Så deilig! Jeg elsker å få sånne ting gjort. Da føler jeg meg 100 ganger freshere. Nå venter litt frokost, så bollebaking. Jeg ønsker dere en fin søndag videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg