Uken som gikk

God kveld dere!

Jeg holder på å redigere en vlog, så jeg håper at den kommer ut i morgen. Krysser fingrene! Dagen i dag har vært veldig fin. Vi hadde mormor, bestefar og mammaen min på middag. Det var en stund siden jeg hadde sett dem alle, så det var utrolig godt å se dem igjen. Jeg føler meg nesten litt tom nå som de har dratt, men det går over. Jeg setter så pris på min familie, og jeg er så glad i dem. Det er liksom ikke så lett å treffes alltid når jeg jobber på sjøen og bor langt unna. Anyways, jeg tenkte å gå igjennom uken som har vært:

Ukens høydepunkt – Høydepunktet denne uken var egentlig i dag tror jeg. Altså middagen med familien min♥ Det har skjedd mye gøy denne uken, og Liseberg var absolutt et stort høydepunkt! Vi kjørte masse karuseller og hadde det veldig gøy. Jeg digger at vi begge elsker karuseller og kan gjøre slike ting sammen. Det er ofte jeg ser at mannfolk gjør sånt alene, mens dama er nede og venter liksom. Det virker så stusselig.. 

Ukens nedtur – Denne ukens nedtur var at jeg har fått betennelse eller infeksjon i den nye piercingen min.. Dette kom ikke som et sjokk akkurat, for det skjer jo alltid med meg. Så jeg hadde skikkelig vondt her om dagen, og i går. Men jeg håper at det går over. Det er veldig vondt, men ikke like vondt som da jeg hadde betennelse i den piercingen inni øret, så jeg holder ut. 

Ukens tanke – Jeg har tenkt utrolig mye på Mix denne uken. Det er hunden til mamma, som jeg også bodde med før jeg flyttet ut. Mix har dessverre blitt syk og fått svulst i brystet. Han spiser lite mat og har blitt veldig tynn, så mamma skal ta han med til dyrlegen igjen for å se om de kan gjøre noe. Det virker ikke som at han lider, for han er blid og fornøyd liksom. Han går tur og virker glad, men han spiser ikke og er slapp. Det er så sinnsykt trist. Mix har en helt spesiell plass i hjertet mitt, og jeg har grått så mye denne uken. Jeg tenker så mye på han og det knyter seg i magen av å skrive dette. Jeg kommer til å bli så knust den dagen han er borte.. Uff, jeg klarer ikke å tenkte på det. 

Ukens serie – Jeg begynte faktisk her om dagen på ” The handmaid´s tale” og tror jeg kommer til å fortsette å se den. Den virker interessant. Vi har pratet om å begynne å se Games of Thrones nå i vinter, men jeg er litt usikker. Det er jo veldig mange som syntes det er sykt bra, så kan hende vi gir det en sjans. Det er egentlig veldig lenge siden jeg har sett en hel serie, for jeg har liksom ikke tid. Så detter jeg ut av det så fort vi er to uker avgårde osv, men nå i vinter har vi jo mye tid. I julen har vi tre uker fri, så da får vi i hvert fall tid. 

Ukens låt – ” I´m a mess” av Bebe Rexha og “Hvem er hun” av Arif har gått på repeat hver gang jeg kjører bil. Jeg har hørt de før, men først nå fikk jeg virkelig hekta på de, og virkelig digger de! Haha.

Ukens podkast – Status av Sophie Elise og Fetisha. Jeg bruker å høre på denne når jeg tar solarium, og det er så godt å høre på den. Jeg liker den skikkelig godt, og jeg føler meg alltid litt bedre etter å ha hørt en episode. Jeg hører også på noen andre, men denne er favoritten. 

Ukens beste innkjøp – Jeg har kjøpt en bluse på Nelly som jeg er såå fornøyd med! Dere får se den i videoen jeg redigerer atm. Den er så fin. Så er jeg skikkelig fornøyd med innkjøpet på Sephora. Det ble ikke så stort, men det jeg kjøpte er jeg fornøyd med. Det også kommer i videoen! 

Ukens cravings – Smågodt og popcorn med smør smak! Det er nesten litt flaut, men i går spiste jeg en hel pose med popcorn alene. Jeg spurte om F ville ha, men det ville han ikke så jeg ente opp med å spise alt.. Absolutt alt. 

Ukens favorittplagg – I morgen henter jeg en strikket genser fra Skappel, så jeg tror virkelig at det blir neste ukes favoritt plagg, hehe! Men denne uken har jeg kost meg i store gensere og jeans. Jeg har tatt frem noen litt varmere gensere nå som det er litt kaldere ute. 

Ukens matrett – Jeg kommer nesten ikke på hva jeg har spist denne uken, men da vi var i Oslo spiste vi på Oliva på Aker brygge. Der spiste jeg pasta carbonara som var skikkelig digg! Jeg gleder meg så til vi skal til Tyrkia. Der skal jeg fråtse carbonara og kylling i karri. Yummiiii! Og ikke minst, Tyrkisk brød. Åh, det er digg det.

Akkurat nå – sitter jeg i sofaen med en kald zero. Jeg skal redigere ferdig helgevlogen slik at jeg kan laste den opp i morgen. Jeg håper bare at den er interessant nok, og ikke blir kjedelig.. Men jeg er helt ny i det gamet, så jeg må bare prøve meg fremover 🙂 I morgen har jeg egentlig ingen planer, og det er så digg å tenkte på. Jeg burde vært hos legen med både kjeven og håndleddet, men vi får se… Jeg ønsker dere en fin kveld videre♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg