Uken som gikk

Hei dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere♥ Jeg føler meg egentlig litt trist, noe som er skikkelig bad. Jeg håper det går fort over og at jeg klarer å nyte denne dagen. Jeg har ikke de største planene i dag, annet enn å gjøre litt rent og trene. Forrige uke trente jeg alle dager bortsett fra en, så det er fader ikke dårlig! Jeg har blitt skikkelig glad i å trene igjen og det er så sinnsykt digg å ha den gleden. I går hadde jeg tidenes rygg økt, så ryggen min er mildt sagt ødelagt i dag. Jeg elsker den følelsen, haha… Det er så digg å være støl!Ukens høydepunkt – 17.Mai uten tvil! Det var en så bra dag, og jeg koste meg så mye fra morgen til kveld. Jeg fikk tilbringe hele dagen med kjempe gode venner, vi spiste god mat, drakk gode drinker (litt mye), fikk se familien min og ledd 99% av dagen. I tillegg fikk jeg brukt den nye og fine bunaden min. Jeg gleder meg allerede til å bruke den igjen! Ahh, den er så fin..

Ukens nedtur – 18.Mai :´) Haha…. Kanskje ikke så overraskende at vi hadde en “liten” hangover denne dagen.

Ukens tanke – Jeg har faktisk tatt meg i å tenke alt for mye denne uken. Selv i går kveld når jeg skulle sove måtte jeg si til meg selv sikkert syv ganger at “nå tenker du for mye, slutt å tenk, sov.” Det har vært mye som har skjedd i det siste når det kommer til følelsene mine. Jeg vil ikke dele for mye av hva som skjer på kjærlighetsfronten (ikke at det er noe kjærlighet på gang, men dere skjønner tegninga). Jeg er en jente som får følelser for mennesker veldig fort, og kan kanskje brenne meg litt på det.

Jeg har tenkt veldig mye på at jeg må prøve å bli “kaldere” om det gir mening. I tillegg må jeg fokusere mye mer på meg selv og ikke bry meg så mye om andre og hva andre syntes. Jeg har verdenes fineste venner og familie, så jeg har egentlig det jeg trenger. Jeg er et veldig åpent menneske som slipper folk inn veldig fort, men det er egentlig ikke en god egenskap når det fucker såpass mye med hodet mitt. Så det er kanskje bedre for meg å lukke meg selv litt inn og heller fokusere på å ha det bra med meg selv♥Ukens favoritt antrekk – Jeg venter seriøst bare på å kunne bruke en av de millionene av noen sommerkjoler jeg har. Hvor er varmen og sola?! Denne uken har jeg så og si kun gått i treningstøy og joggedress… Flere av dere spurte om hvor den rosa joggedressen jeg hadde på meg her om dagen er fra. Den er fra bikbok og er super digg! Jeg har begge deler i xs, og den er ganske stor i størrelsen vil jeg si.

Ukens favoritt låt – “We are young” – Beachbag.

Ukens favoritt matrett – Jeg tror at jeg har laget hamburger fire ganger denne uken, haha! Jeg kan fort få oppheng i en matrett, så da spiser jeg det flere dager frem til jeg blir kjempe lei og ikke spiser det på flere uker. Uken før spiste jeg speltlompe pizza fem ganger, denne uken spiste jeg hamburger. Favoritt middagen var nok på fredagen da Amalie og jeg lagde indrefilet med skikkelig godt tilbehør♥

Ukens irritasjonsmoment – Det irriterer meg at jeg irriterer meg så mye over hva som har skjedd tidligere. Jeg kan plages i flere dager/uker etter det har skjedd en hendelse på for eksempel fylla. Si det har vært en situasjon som egentlig ikke er noe big deal, men jeg kan tenke over det i flere dager og angste over noe som det egentlig ikke er noen grunn til å angste over. 

Ukens cravings – Is.. Her om dagen dro jeg ut etter klokken 21:00 kun for å fylle opp fryseren med pinneis. Det har gått mye av “Twister” isen som søsteren min og jeg alltid kjøper når vi er i Tyrkia. Den fås kjøpt på Meny.

Mål for uken som kommer – Jeg vet at jeg skrev forrige uke at jeg skulle være flink denne uken på matfronten. Det var jeg altså ikke… Jeg ga rett og slett litt F og spiste nøyaktig det jeg følte for, men det skal jeg prøve å endre på uken som kommer. I tillegg skal jeg trene like mye, OG Amalie og jeg skal lage vlogger og prøve å komme godt i gang med YT.

Akkurat nå – Jeg har nettopp lastet opp en vlog fra da Amalie og jeg tok venninne tatovering, så den kommer ut nå klokken 12.00! Jeg syntes alltid at det er litt kleint, men da kommer jeg litt tilbake til det å ikke tenke så mye over ting. Jeg syntes det er kjempe gøy å vlogge, og jeg håper at det blir godt tatt imot av dere også! Vi har allerede planlagt enda en vlog denne uken, så det gleder jeg meg masse til. 

Jeg ønsker dere en kjempe fin dag! Husk å sjekke bloggen/youtube igjen klokken 12.00! Vi blogges♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg