Uken som gikk

Hei dere og hei til en ny uke!

Jeg elsker mandager, men jeg skulle faktisk ønske at denne var litt mer innholdsrik enn hva den har vært. Jeg sov litt lenger i dag siden helgen bydde på sine festligheter. Det var ganske så etterlengtet, haha!

Tatoveringen min er heller ikke helt 100%, så det er litt begrenset med hva jeg kan gjøre. Jeg var tilbake hos tatoverinsstudioet i dag, så jeg har byttet kompress i dag og fått på mer salve. Nå begynner den å komme seg, så jeg kan veldig snart få gå uten kompress og tape. Selvom jeg skal holde meg i ro har jeg vært å trent i dag, men jeg har holdt meg til å trene bein slik at jeg ikke utsetter tatoveringen for friksjon. Her kommer en oppsummering på uken som gikk <3 Ukens høydepunkt – Uken som gikk besto av flere høydepunkter og jeg er så sykt takknemlig for alle de fine menneskene rundt meg♥ Jeg har det så gøy med vennene mine og koser meg skikkelig om dagen! Amalie og jeg hadde en kjempe koselig (og lang) tur til Trollfossen (hvor vi ikke fant fossen), Kamilla og jeg hadde en veldig koselig lunsj og søsteren min og jeg har kost oss med et bedre måltid sammen. Jeg kan ikke la vær å nevne at jeg havnet på et russetreff på fredagen også, og det var jo et høydepunkt i seg selv. Selvom klokken ble 06:00 og at noen trodde at vi var gamle naboer som skulle klage 🙂 

Ukens nedtur – Det er ikke å legge skjul på at det er sinnsykt kjipt å ha en “stopper” over meg med tanke på tatoveringen. Den hindrer meg i å gjøre en del og det er så klart plagsomt. I tillegg var det litt av en nedtur å kjøre helt inn til Oslo for å få beskjed om at jeg bare må leve med kjeve problemene mine. Ukens favoritt matrett – Søsteren min og jeg dro på La scala i går for å spise en pastarett der som er så god! Dessverre er ikke servicen der så topp og vi pleier svært sjeldent å dra dit. Men akkurat den pastaretten er verdt det. Ellers har jeg vært flinkere med mat og får i meg mye mer nå enn hva jeg har gjort de siste månedene. 

Ukens favoritt låt – Jeg har fått helt oppheng i “Trodde vi va rockstars” av Amarill, Neimy. Eller er ” Monkey Mind” – Lizot, Paradigm, Amely og “Too Much” – Dimitri Vegas & Like Mike blitt to nye favoritter.

Ukens tanke – Jeg håper virkelig at båtene starter opp igjen snart, for jeg savner veldig å jobbe…. Jeg føler ekstra på det i ukedagene da de fleste er på jobb mens jeg er hjemme. Samtidig har jeg prøvd å si til meg selv at jeg faktisk har en fast 100% stilling, og at jeg hadde jobbet dersom jeg ikke var permittert på grunn av covid. 

Ukens antrekk – Uten bh og stor genser, haha! Pga tatoveringen har jeg ikke så mange muligheter. 

Ukens irritasjonsmoment – Folk som ikke klarer å kommunisere. Jeg er en veldig rett frem jente som snakker om ting om det er noe. Det er mye bedre om man bare snakker sammen slik at begge/alle parter kan forstå. Det skal sies at jeg er en ekstrem overtenker, så jeg sliter litt når jeg for eksempel ikke får svar på noe jeg lurer på. Det irriterer meg at jeg tenker så mye, og jeg skulle veldig gjerne bare skrudd av noen ganger. 

Ukens cravings – Gjett hva?! Taco av alle ting. Jeg har aldri vært en stor fan av taco. Jeg syntes det blir mye unødvendig oppvask, smaker ok og tar lang tid å lage. Men etter at jeg har vært så mye med Amalie og spist taco flere ganger kjenner jeg at jeg gleder meg ekstremt til å spise taco igjen i nærmeste fremtid!! Vi lager det alltid sammen og koser oss så masse med det, så det har virkelig endret synet mitt på tacofredag, haha<3 

Mål for uken som kommer – Trene hver ukedag og spise sunn og god mat. I tillegg har jeg som mål å få inn i hvert fall et innlegg om dagen hver dag denne uken! Krysser fingrene♥

Akkurat nå – Nå skal jeg støvsuge og vaske gulvene. Ellers er leiligheten ren og fin, men akkurat det mangler. Så skal jeg ha en liten spa mandag med ansiktsmaske og hårkur. Jeg er veldig snart ferdig med Frustrerte fruer, så jeg skal fortsette å se på det nå i kveld. Nå er jeg bare gira på å bli ferdig med den serien slik at jeg kan begynne på Rådebank, haha! 

Jeg håper at alt er bra med dere. Vi blogges♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg