Uken som gikk

Hei dere fine♥ Jeg har seriøst sovet i sikkert 20 timer, så derfor har det vært litt stille fra meg. Amalie kom på vinkveld på lørdagen, og det endte med en aldri så liten hjemmefest. Vi dro videre til noen venner, men vi var bare fem stk og holdt god avstand vil jeg si. Men Gud så godt det føltes å gjøre litt normale ting igjen! Hvor lenge siden er det ikke man har vært ute og drukket, også dratt videre?! Jeg syntes alltid at det er det å dra videre som er gøyest, så jeg koste meg masse. Dessverre endte kvelden ganske så brått da jeg fikk cyste sprekk igjen. Tre ganger på tre uker.. Det var så forbanna vondt, så vi måtte bare få meg hjem. Sterke smertestillende sammen med alkohol er jo ingen god ide, så jeg sluknet ganske fort og sov frem til i dag morges:-) Heldigvis har jeg en fantastisk søster som kom og passet på meg i går, så jeg hadde det fint. Uken som gikk :

Ukens høydepunkt – Jeg fikk en dm i går med tilbud om en photoshoot som jeg veldig gjerne vil delta på! Så det skjer i starten av mars og det blir så gøy! I tillegg har jeg vært veldig sosial denne uken, så det er fine høydepunkter når jeg er med venninnene mine.

Ukens nedtur – Cyste sprekk er årets nedtur!!! 

Ukens matrett – Kamilla og jeg lagde super god middag på fredagskvelden som bestod av indrefilet, poteter, sopp, saus og brokkoligrateng. NAM! 

Ukens favoritt låt – “Love like Tequila” – David Taylor, Melo.Kids. og “What if(I told you I like you)” – Johnny Orlando, Kenzie. 

Ukens cravings – Sjokolademelk og knekkebrød med egg. 

Ukens tanke – Uken som gikk har vært full av tanker. Herregud, jeg tror jeg aldri har kjørt hodet mitt så masse!! Heldigvis føler jeg meg litt “ferdig tenkt” nå, og velger bare å prøve å leve med et positivt sinn. Ting ordner seg uansett, så jeg tar en dag om gangen og gjør det beste ut av den. 

Ukens antrekk – Guess what?! Joggedress♥Mål for uken som kommer – Dersom treningssenterne ikke stenger ned så skal jeg trene fire-fem ganger denne uken, og det gleder jeg meg så masse til! Jeg skal trene i dag også, men først må jeg rydde litt i klesskapet. Ellers skal jeg som vanlig jobbe, søke på flere jobber, være sosial og tenke positivt. Dessuten så skal jeg bli flinkere til å snakke med folk når jeg føler meg skikkelig nede. Jeg hadde en episode på fredagen hvor jeg følte meg helt lost, men så løste det seg når jeg fikk en venninne på besøk og en telefon fra min fine søster. Så ting går bedre når man har så fine mennesker rundt seg. 

Jeg ønsker dere en kjempe fin mandag! Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg