Uken som gikk

Hei dere fine♥

Jeg lagde brøddeig i går, så vi har nettopp spist hjemmelaget brød til frokost. Det er noe med det å ha helt rykende ferskt brød til frokost.. En bra start på dagen med andre ord! Jeg er så spent på de nye retningslinjene som kommer i dag at jeg klarer nesten ikke vente. Jeg krysser fingrene for at vi kan være litt mer sosiale, og at treningssenterne åpner igjen. Jeg syntes det er så irriterende at det er stengt her, men åpent i sfj.. Smitten går nedover her også, så kom igjen! Jeg trenger sårt å trene kjenner jeg, både for psyken og kroppen min. I dag skal jeg mye mulig en tur til Sandefjord for å gå tur med mamma. For så interessante og innholdsrike er mine dager….Ukens høydepunkt – Jeg var jo hos frisøren og fikk drømme håret! Jeg er skikkelig fornøyd, så det var et lite høydepunkt. Ellers hadde jeg noen fine dager i Sandefjord, og F og jeg hadde et koselig kafebesøk sammen. 

Ukens nedtur – Jeg holdt jo på å dø en natt forrige uke, så det må jeg si var ukens nedtur. Jeg overdriver ikke engang, for som jeg nevnte, så har jeg aldri kjent på en slik smerte før og jeg hadde så vanskeligheter for å puste. Så jeg trodde seriøst at jeg faktisk kunne dødd når det sto på som verst. 

Ukens mest brukte antrekk – Joggis, joggis og joggis. Jeg bruker også en sort cargo bukse litt for mye, men til mitt forsvar så er den kul, behagelig og jeg hater jeans. Ukens mest spilte låt – “Paparazzi” – Kim Dracula. “Unfamiliar” – Seeb, Goodboys, HRVY. “Wish I never met you” – Chris Holsten.

Ukens favoritt matrett – Som jeg nevner i hvert innlegg. Jeg er ikke flink på mat om dagen! Jeg må sette meg ned, skrive ned oppskrifter og handle inn til alt. Vi sitter her om kvelden og er sultne, mens kjøleskapet er tomt. Det er så urutinert på det punktet at jeg må virkelig steppe up. 

Ukens cravings – Edamame-bønner helt klart. 

Ukens tanke – Jeg er lei av snø, jeg er lei av å fryse og jeg gleder meg til sommeren. Jeg gleder meg til høye heler, kjoler, slett hår og tørt underlag. Jeg kjører fremdeles bil som at det ikke er glatt, for jeg prøver å ignorere at det er vinter. Så lei er jeg(: Mål for uken som kommer – Forhåpentligvis trene på treningsenteret, være mer positiv og spise bedre. Jeg kjenner at denne tiden vi er inne i drar all energi og liv ut av meg. 

Akkurat nå – Nå skal jeg sminke meg litt, og det gleder jeg meg til! Det hjelper litt å ordne seg og føle seg fresh, isteden for å bare synke lenger og lenger ned i sofaen. Jeg ønsker dere en fiiiin mandag! Jeg tror faktisk at dette er den første mandagen ever hvor jeg føler meg umotivert? Jeg elsker som regel mandager og ny uke, men i dag? Nei. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg