Uken som gikk

God morgen dere!

Jeg håper at dere har hatt en fin helg. Vi var på besøk hos pappa i går, så vi var der i gange mange timer. Når vi skulle hjem kjørte vi innom mormor og bestefar og satt der også en stund, før vi svingte innom mamma for å si hade før vi reiser ut på sjøen igjen. Så i går fikk jeg en skikkelig god familie dose, så det var godt og etterlengtet! Det er alltid så godt å se dem før en ny periode om bord. Her kommer en liten oppsummering på uken som gikk♥Ukens høydepunkt – F og jeg hadde en fin tur til Oslo sammen, og fikk virkelig tatt igjen litt kjæreste tid! Så fikk jeg jo litt etterlengtet venninne tid her om dagen, og jeg har generelt sett familien min mye. Det er alltid det beste jeg vet om, så det har vært høydepunktet denne uken.

Ukens nedtur – Jeg fikk jo fem gnagsår på begge føttene den dagen vi var i Oslo, så det ødela litt for meg…

Ukens tanke – Denne uken som gikk føles nesten litt fjern? Jeg husker liksom ikke helt hva jeg har gjort, tenkt eller spist. Jeg må absolutt følge bedre med, det er helt sikkert! Jeg har tenkt mye på at været i juli har vært skikkelig dårlig..

Ukens favoritt låt – “Er ikke verre” – Bølgen. Jeg syntes den er så koselig, haha! Jeg kjenner meg jo litt igjen i den låten, bortsett fra at jeg bader og klatrer selvom jeg har vipper og negler. Hehe!Mål for uken som kommer – Trene, spise sunnere og kutte ned på sukker.

Ukens cravings – Ballerina kjeks… Jeg får slike innfall iblant hvor jeg bare får så lyst på det 🙁 

Ukens favoritt matrett – Kyllingsalaten under ble en ny favoritt! Ellers så var middagen hos pappa i går veldig god:-)

Det var en enkel og grei oppsummering av uken som gikk! Som jeg nevnte, så føles den uken så fjern. Jeg husker liksom ikke helt hva jeg har gjort? Det er kanskje et tegn på at jeg må roe ned og ta meg bedre tid til å leve i nuet og nyte tiden bedre. I dag har vi ingen spesielle planer, men jeg krysser fingrene for at vi får malt i dag siden det ikke regner! Jeg håper at dere får en fin mandag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg