Uken som gikk

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere♥ Dette har vært en såååå dårlig blogg uke, at jeg blir skikkelig skuffet over meg selv! Dessverre så tror jeg ikke uken som kommer blir noe bedre i og med at jeg skal på jobb, men jeg skal gjøre mitt beste! Det skal sies at jeg har hatt en fin uke, og kost meg mye “in the moment”. Noen ganger er det deilig å bare være en hel dag ute på sjøen, komme hjem og ta en dusj for å så legge seg. Jeg skulle så klart ønske at jeg klarte å kombinere alt mye bedre, så det er noe jeg kan bli flinkere på! Her kommer en oppsummering på uken som gikk:Ukens høydepunkt: SÅ klart at jeg fikk beskjed om å komme tilbake på jobb, men jeg har hatt en fin uke generelt! Vi har kost oss med å kjøre gokart med fine venner, kjørt sparkesykkel, kjørt båt og badet masse i sjøen! 

Ukens nedtur: Jeg ble så sykt solbrent her om dagen!! Først i dag har det sluttet å svi.. Jeg har ikke vært så brent på kanskje fem år liksom, helt sykt…Ukens favoritt låt: Denne uken har jeg nesten ikke rukket å høre på noe musikk, men “All night long” – Benjamin Ingrosso har blitt en favoritt!

Ukens tanke: Jeg, eller vi generelt, har tenkt mye over hvor heldige vi er som får komme i arbeid igjen. Men også hvor heldige vi er som bor i Norge. Vi har vært hjemme i tre måneder og likevel fått penger slik at vi skal klare oss fint liksom, det er jo så bra!

Mål for uken som kommer: Denne uken skal jeg konsentrere meg om kosthold. Kosthold, kosthold, kosthold. Jeg syntes det er litt enklere å være streng når det kommer til mat når jeg er på jobb, men jeg er fæl på å kjøpe godteri i taxfree´n… Så jeg skal ikke kjøpe noe snop, og heller konsentrere meg om sunnere alternativer. Dette blir en utfordring!Ukens favoritt matrett: Ikke pastaen over, haha! Men jeg har ingen bilder av noe annet vi har spist… Vi har bare spist masse rart, som sushi, kylling, suppe, salater… Jeg tror favoritt retten blir det jeg skal lage i dag! I dag blir det biff, poteter, saus og asparges. Jeg har ikke spist biff på mange uker, så i dag unner jeg meg det, så kjører jeg kjøtt fritt så langt det godt seg gjøre. Det høres horribelt ut å “unne” seg biff, så jeg angrer på at jeg skrev det… Nå fristet det egentlig ikke så mye med biff allikavel. Ukens favorittbilde: Det må bli det over! Det må da være lov å være fornøyd med et bilde av seg selv! Legg merke til hvor lite øret jeg har.. Frode gjør meg oppmerksom på det iblant, haha!Akkurat nå: Vi har bare kost oss inne i dag. Vi var ute på sjøen i går for å fiske da det plutselig blåste opp, så det ble en røff tur hjem! Jeg fikk så migrene av den turen siden jeg måtte virkelig anstrenge meg, og var veldig stresset. Det ble ingen fisk, så det var skikkelig kjipt.. Jeg hadde forventet å få såpass at vi skulle dele ut til hele familien, haha! I dag har jeg ryddet, vasket badene og F har satt på noen klesvasker. Det er så digg med noen slike dager, så vi koser oss. Nå skal jeg begynne på middag!

Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg