Uken som gikk

Hei dere! Enda en uke er over, så her kommer en oppsummering♥

Akkurat nå:Vi har nettopp kommet hjem fra en lang dag på stranda. Vi bestemte oss etter hvert for å dra til Sandefjord siden mormoren min har en privat strand der. Det er så utrolig deilig å kunne ligge for seg selv, isteden for å være blant masse folk, hehe! Vi badet masse og ble solbrente.. F og jeg har nettopp smurt hverandre inn med after sun på ryggene, uff… Skikkelig brent 🙁 Jeg har jo hatt en helt kjøttfri uke, og det har gått så fint!! Jeg kjenner ingen behov for å spise masse kjøtt denne uken heller, så jeg tror jeg kommer til å fortsette å tenke over hva jeg spiser. Denne uken kommer jeg til å legge opp middager med kylling, fisk og vegetar. Det er ikke slik at jeg lengter etter kjøtt, og det frister heller ikke det grann. Jeg tenkte først at det ville bli litt kjipt å droppe salamien til frokost, men da jeg fant ut av at salami er laget av grisen sitt ansikt mistet jeg lystet.  

Ukens høydepunkt : Denne uken var høydepunktet min lille alene dag på hotell i Fredrikstad. Jeg koste meg så masse! Jeg burde egentlig innføre en slik dag hver måned, haha! 

Ukens favoritt låt: “Something like me” – Chris Klafford.

Ukens nedtur: Så klart… Vi er enda permitterte, og det begynner å bli ganske frustrerende og kjedelig. Ellers så kjøpte jeg en kjole fra Chiquelle som så skikkelig fin ut på Sophie Elise, men ser sykt stygg ut på meg.. Så kjipt, haha! Det ble med andre ord retur. Og migrene anfallet mitt, huff så vondt jeg hadde det!

Ukens favoritt matrett: Hadde ikke falafelen kommet opp igjen hadde jeg sagt den, men paien var også veldig god! Jeg spiste så klart den halve delen uten kjøtt. Ellers hadde vi en god vegetar pizza og pasta.

Mål for uken som kommer: TRENE!!! Gud, i morgen åpner treningssenterne!!! Jeg vet ikke om jeg skal trene i morgen siden det sikkert er mange mennesker der, men vi får se. Jeg lengter så etter å trene! Så vil jeg komme i bedre balanse når det kommer til kosthold, og fortsette å spise lite kjøtt!Ukens favoritt bilde: Dette♥

Nå skal jeg fortsette å se på Ex on the beach Sverige. Ser dere på det? Det er jo så bra, og mye bedre enn Norge!! Jeg håper at dere har hatt en fin søndag, og at dere er klare for en ny uke. Vi blogges♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg