Tyrkia vlog

God kveld dere♥

Jeg håper at dere alle har det fint? Jeg har endelig satt meg ned.. Vi har hatt gjester i dag, men selvom det bare er familie så liker jeg at det er ryddig og rent. Så jeg har holdt litt på i dag, og jeg har så klart bakt. Vi har også fått byttet enda en lampe i huset så nå begynner det å bli bra her hjemme! Vi har endelig fått kjøpt noen lave lys kroner, og de er så fine! Det er liksom ikke sånne typiske lys kroner, men sånne hvor det henger diamanter ned. Skjønner dere? Uansett – Jeg har redigert ferdig vlogen fra Tyrkia, så her kommer den! Vi var vel egentlig ikke så veldig motiverte til å lage en dritbra vlog, så det er som det er. Hehe! Det er jo fortsatt ganske nytt, og det faller seg ikke så naturlig å snakke til et kamera. Spesielt ikke foran andre mennesker, hehe! I morgen skal jeg filme en innkjøpsvideo, og en sminkevideo. Så jeg håper de kommer ut til uken! I morgen får jeg besøk at to venninner, og det gleder jeg meg så til!

Jeg håper at dere liker videoen! Gi gjerne en lyd om hva dere syntes, og dersom dere ønsker noen andre videoer. Jeg kommer til å lage flere sminkevideoer, for det er jo liksom sminke jeg liker best. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin fredagskveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg