Typisk søndag

God kveld♥

Jeg håper at dere alle har hatt en fin helg! Jeg gleder meg faktisk til i morgen, for da er det tilbake til hverdagen. Jeg liker egentlig den best, for da er det mer rutiner og slikt. Helgen er så klart kos, men jeg føler meg klar for å “sette” igang igjen. I morgen tar jeg turen til Sandefjord for å besøke mamma og Hugo, og sånn som jeg gleder meg! Jeg har ikke sett hun på så mange uker nå, og det merkes.. Selvom jeg gleder meg til hverdagen, så har helgen vært topp. I dag bakte jeg boller, så gikk vi ut på tur. Etter at jeg fikk ny kjøkkenmaskin av kjæresten har jeg hatt lyst til å bake og lage mat mye mer, så den får virkelig kjørt seg. I dag lagde jeg nyyydelige kanelboller, og oppskriften jeg bruker er denne. 

Så fort bollene var klare kledde vi oss godt før vi kjørte av gårde for å gå tur. Vi kjørte til Brevik og gikk ved “dammene”. Et skikkelig fint område å gå tur i. Det var så fantastisk å være ute i naturen igjen, så vi koste oss masse.Om dagen er det mye mindre sminke, men jeg kjenner at jeg snart må freshe meg litt opp. Jeg planlegger å legge vipper og kanskje farge håret brunt. Vi får se! Men det er deilig å ikke ha så mye maling i ansiktet om dagen. I og med at vi trener så mye, så passer det seg ikke med masse foundation og slikt. I tillegg så tror jeg at huden min gir meg en liten payback etter at jeg utsatte den for så mye alkohol forrige uke, for jeg begynner å få noen urenheter:(

Vi gikk hit – på toppen av Breviks brua. Veldig fin utsikt! Se så våraktig dette så ut? Jeg vet ikke med dere, men jeg er klar for varmere dager!

En veldig typisk søndag for oss! Det eneste jeg skulle hatt fått gjort i dag var å vaske sminkekostene, men det får vente til i morgen.. Jeg har gjort mye annet husarbeid i dag, i tillegg som at jeg ikke har vært helt i form. Så nå skal jeg bare nyte og slappe av sammen med kjæresten min. Jeg ønsker dere en fin kveld videre, så blogges vi i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg