Typisk min flaks

Hei dere fine!

Jeg er egentlig på vei ut av huset, men jeg ville innom her og si hei først. Jeg håper alt er bra med dere! I går kveld fikk jeg plutselig lyst på noe digg, så jeg lagde churros..Dere vet slike kanel og sukker stenger som man dypper i sjokolade. Jeg skulle bare se hvordan man lagde det, så viste det seg å være super enkelt. Jeg deler oppskrift i morgen! Men derfor våknet jeg med litt ekstra dårlig samvittighet i dag. Denne perioden har det vært mye usunn mat og slike ting. Jeg har faktisk holdt meg unna godteri da, siden vi ikke har hatt det i huset. Men anyways – Hva skjær med verden. Det var meldt tornadoer, storm, fare for mye regn og skikkelig mye vind… Her er det 30 grader og sol. Det er så sykt varmt her i dag! Men over til poenget – Jeg har vært der jeg tok piercing for å sjekke hvordan det står til med de to jeg tok. Jeg tok en tragus piercing og en daith for migrene. Begge to har hovnet opp, og jeg har hatt skikkelig betennelse der. Jeg måttet til og med hjem fra båten en dag for å bytte smykker tilbake til titan, for jeg tåler tydeligvis ikke kirurgisk stål. 

Jeg har hatt en ring som smykke i daith piercingen min i flere måneder, men denne måtte jeg ta ut. Så nå er jeg tilbake til startsmykke og håper at betennelsen skal gi seg. Det gjør til tider skikkelig vondt, det verker og pulserer, og jeg har fått to store kuler der som smykket sitter. Det er så sykt typisk meg at slike ting skjer. Det er en sjans for at jeg må operere vekk disse kulene, og det vil jeg virkelig ikke. Øret mitt er skikkelig lite, så tenk så vondt det må gjøre å få en kniv inni der…

Ellers så må jeg gratulerer meg selv!! jeg har fått fast ansettelse i dag, og jeg er så lettet og lykkelig! Det er så fint å vite at jeg har fast jobb, og kan jobbe der til jeg eventuelt begynner på skole. Dette gjør meg så mye roligere! Nå skal jeg ut å handle litt mat, og hente F. Vi skal grille tror jeg, dersom været holder seg. Hvis ikke så skal jeg lage noe jeg aldri har lagd før, så det kan også bli spennende og godt! Jeg har fått skikkelig sansen for matlagning igjen, og det er bra. Til morgningen i dag lagde jeg rundstykker, og senere i dag skal jeg lage hjemmelaget Mayo og eggesalat. Yum! Vi blogges senere♥

3 kommentarer
      1. Ååå, takk! 🙂 <3 Mine topp 5 er
        – Chanel Lip ink i fargen Serenity
        – Clarins lipgloss i 06
        – Laura Lee liquid lipstick i fargen Pouty and nice
        – Dior addicted gloss i fargen "Diorama"
        – Clarins lip oil i fargen "Honey" .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg