Two down, many to go

Hei dere fininger!

Jeg håper at alt står bra til med dere. I går kjørte jeg F til kaia i Oslo, så jeg brukte de fire første timene av dagen min i bil. Det tar på kjenner jeg! På vei hjem ble jeg oppringt av jobben min og ble spurt om jeg kunne jobbe i tillegg, så hele gårsdagen fløy egentlig unna som bare det. Jeg fikk ganske så migrene etter jobb i og med at jeg hadde ansvaret for steningen og alle tankene rundt å skulle være alene så lenge.. Steningen på jobb gikk kjempe fint og etter litt søvn følte jeg meg helt fin igjen. Jeg har hatt fri i dag, men skal jobbe både i morgen og lørdagen. Det er så deilig å se frem til å skulle jobbe de neste dagene! Ikke misforstå, jeg gjør det alltid med jobben på sjøen også, men dette er liksom noe helt annet. Gjett hvem som har startet på julegavene! Edorf (Frode) og jeg har egentlig avtalt å ikke kjøpe gaver til hverandre i år siden vi heller tar en tur på Farris bad. Meeeeen, jeg har kjøpt to gaver til han selvom. Det er koselig å gi noe uansett, og den ene tenkte jeg han skulle få allerede 1.Desember.Jeg ser så sinnsykt frem til å skulle pynte hele huset til jul og ha juleverksted. Jeg elsker å sette meg ned med mange gaver som jeg skal pakke inn, samtidig som jeg hører på julemusikk og spiser julekaker. Det må vente litt siden jeg ikke er så godt i gang enda, men jeg måtte bare pakke inn disse to.Planen er å skrive ned alle jeg skal kjøpe gave til og eventuelt hva. Så skal jeg dra på Herkules en tidlig morgen for å handle inn alt sammen. Jeg vil være ferdig før juleshopping rushet starter! Jeg hater seriøst å være på shopping når alle andre også er det. – Two down, Many to go – 

Jeg smakte forresten på julebrus favoritten min uten sukker i dag, og….Den var ikke så veldig god. Den har litt “besk” ettersmak, så jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen. Jeg hadde håpet at den skulle være super god, for da kunne jeg jo ha drukket julebrus hver dag, haha!Beklager at lyset på bildene ikke er helt topp, det blir jo mørkt ute med en gang… Jeg brukte noen timer ute i dag, så jeg rakk ikke å knipse bilder før det ble mørkt ute 🙁 Jeg ønsker dere en fin dag videre, så blogges vi♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg