Trygg – prosess

God morgen dere fine!

Jeg har sovet såååå godt! Det er så stor forskjell på å ha mannen i hus og ikke. Jeg våknet midt på natten og da var kjeven min fremdeles låst, så jeg valgte å ta ut gommen og sove uten. Da våknet jeg plutselig med åpen kjeve igjen! Så jeg tror dessverre ikke den gommen funker for meg 🙁 Jeg skal prøve mer og skrive ned hvordan ting er frem til neste tannlegebesøk. Jeg krysser fingrene for at den holder seg åpen i dag slik at jeg kan spise uten å ha vondt i hvert fall. Gårsdagen gikk til mye strikking, så jeg tenkte at jeg skulle vise dere hvor langt jeg har kommet!Jeg gleder meg skikkelig til denne er ferdig. Den tror jeg at jeg kommer til å bruke veldig masse. Jeg har så lyst til å ha på min egen strikkete genser mens jeg strikker noe annet, hehe! Genseren er ikke døds fin i seg selv syntes jeg, men jeg tror den blir kjempe fin over sommer kjoler etc.Se så langt jeg har kommet! Jeg er ferdig med bolen og en arm. I går kveld startet jeg på arm nummer to også, så den skal jeg strikke videre på i dag. Garnet er faktisk litt vanskelig å jobbe med og jeg syntes genseren ser på en måte litt “slitt” ut allerede om dere skjønner? Det er jo det originale garnet, og den skal være slik. Det er to uker siden jeg startet på denne genseren, så det går jo ganske fort! Jeg har hatt noen dager hvor jeg ikke har strikket noen ting, mens andre dager strikker jeg i mange timer. Så fort denne er ferdig starter jeg på et nytt prosjekt♥ F er en tur i Oslo i dag, som jeg egentlig skulle vært med på, men due to Covid måtte jeg bli hjemme.. Jeg håper han kommer hjem slik at vi kan ta en senere middag sammen i hvert fall. Ønsker dere en super onsdag! Vi blogges♥

1 kommentar
    1. Hei jeg er i litt problemer, har en hund som har spist oppskriften. Har du en mulighet for å dele din oppkrift. jeg er på første flette

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg