Trygg – ferdig resultat

Hei fra Sandefjord!

Jeg håper at alt står bra til med dere. jeg er en tur i Sandefjord på besøk hos søsteren min. Det er skikkelig dritt vær i dag, så det er koselig å bare være sammen og kose oss inne. Det er liksom ikke så mye å finne på når det blir mørkt så fort. Det skriver jeg vel i alle innleggene mine, hehe! Men derfor er det litt ekstra koselig å holde på med strikkingen, og nå er “Trygg” genseren fra SkappelxSophieelise ferdig! Jeg ble ferdig med den til morgningen i dag og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Det er så deilig at den ble akkurat slik jeg ville ha den, og at den er hel og pen uten feil. Husker dere den første Skappel genseren jeg strikket? Den kan jo ikke måles med denne, hehe! Øvelse gjør mester♥

Jeg strikket den i S, men jeg kunne nok hatt den i XS. Den er veldig stor i størrelsen, og det går helt fint at den er såpass stor syntes jeg. Den er utrolig behagelig å ha på, og jeg er sikker på at denne kommer til å bli brukt masse året rundt. Jeg elsker mønsteret og spesielt at armene er så “puffa” om det er et ord jeg kan bruke.Jeg er skikkelig fornøyd og faktisk ganske stolt av meg selv. Denne tok meg tre-fire uker å strikke, og det er ikke så verst syntes jeg!Jeg skal en tur innom mamma også før jeg kjører hjem igjen til Skien. Jeg håper at dere alle har en fin søndag. Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg